beantwoord

Kan iemand met en daluren meereis ticket meereizen met iemand die een uitslaaptoer ticket heeft?

• 24 mei 2016
  • 1 reactie
  • 152 Bekeken

Ik heb een uitslaaptoer treinkaartje liggen en een vriendin van mij een daluren meereiskaart. Kan zij met mij meereizen zonder dat we daar 'problemen' mee krijgen?
icon

Beste antwoord door Thom 24 mei 2016, 15:16

Dat is niet mogelijk. De uitslaaptoer is een actiekaartje en actiekaartjes mogen niet worden gecombineerd met het meereiskaartje. Het staat bij punt 3 achterop bij de voorwaarden van het meereiskaartje. Alle conducteurs weten dit.

Als u zwart reist - en dat doet de medereiziger met dit kaartje, krijgt uw vriendin wellicht geen 'problemen' maar problemen. Het tarief is vijftig euro plus de volledige reisprijs. Beetje duur.

Een uitslaaptoer had voor twee personen kunnen gelden. U heeft hem echter al liggen.
Het meereiskaartje was dan niet aan de orde geweest. Uw vriendin is mogelijk geholpen met een Bakker Bartkaartje uit de spoordeelwinkel.
Wat u graag wilt, kan in geen geval.

Https://Forum.Ns.Nl/Acties-Uitjes-10/De-Ns-Meereiskaart-Werkt-Het-24009
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Dat is niet mogelijk. De uitslaaptoer is een actiekaartje en actiekaartjes mogen niet worden gecombineerd met het meereiskaartje. Het staat bij punt 3 achterop bij de voorwaarden van het meereiskaartje. Alle conducteurs weten dit.

Als u zwart reist - en dat doet de medereiziger met dit kaartje, krijgt uw vriendin wellicht geen 'problemen' maar problemen. Het tarief is vijftig euro plus de volledige reisprijs. Beetje duur.

Een uitslaaptoer had voor twee personen kunnen gelden. U heeft hem echter al liggen.
Het meereiskaartje was dan niet aan de orde geweest. Uw vriendin is mogelijk geholpen met een Bakker Bartkaartje uit de spoordeelwinkel.
Wat u graag wilt, kan in geen geval.

Https://Forum.Ns.Nl/Acties-Uitjes-10/De-Ns-Meereiskaart-Werkt-Het-24009

Reageer