beantwoord

kan ik een datum van mijn tienertoer wijzigen?

• 17 augustus 2014
  • 2 reacties
  • 647 Bekeken

er is iets fout gegaan met de data van mijn tienertoer,
er zijn 2 kaartjes met de datum:18-8-2014.
maar ik moet er 1 van 18-8-2014 hebben en 1 van 20-8-2014.
de vervoersbewijzen zijn wel al uitgeprint maar zou er misschien een kans kunnen zijn dat er 1 code vervalt en dat ik een nieuwe code krijg zodat ik wel 20-8-2014 kan gaan?
of misschien een andere mogelijkheid?
mvg ilse
icon

Beste antwoord door Thom 17 augustus 2014, 21:18

Het spijt me voor je Imetze, maar het kan waarschijnlijk niet. Als een e-ticket eenmaal is uitgeprint, wordt die niet meer vergoed. Met veel e-tickets kan makkelijk fraude gepleegd worden en daarom krijg je ze niet terug, hoewel je dit een twijfelgeval zou kunnen noemen. NS heeft hier meermalen geschreven dat ze dat niet doen. Een andere mogelijkheid kan ik zo snel in ieder geval niet bedenken. Heb je de derde ticket nog? Wie weet pakt een NS-medewerker het hier maandag op.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het spijt me voor je Imetze, maar het kan waarschijnlijk niet. Als een e-ticket eenmaal is uitgeprint, wordt die niet meer vergoed. Met veel e-tickets kan makkelijk fraude gepleegd worden en daarom krijg je ze niet terug, hoewel je dit een twijfelgeval zou kunnen noemen. NS heeft hier meermalen geschreven dat ze dat niet doen. Een andere mogelijkheid kan ik zo snel in ieder geval niet bedenken. Heb je de derde ticket nog? Wie weet pakt een NS-medewerker het hier maandag op.
Beste Imetze, Welkom op het NS Serviceforum. Ik heb je privébericht die je mij gestuurd hebt beantwoord; ik wacht nog op een reactie. Het antwoord van Thom is overigens wel juist, in veel gevallen kunnen we hierin niets meer in betekenen. Toch ontvang ik graag een privébericht terug, zodat ik voor je kan uitzoeken of ik alsnog iets voor je kan betekenen.

Ik heb je topic verplaatst naar 'Acties & Uitjes' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.

Reageer