beantwoord

Kan ik één emailadres gebruiken voor een groepsretour?

• 30 juni 2014
  • 4 reacties
  • 283 Bekeken

IK heb vier personen op een zelfde emailadres. Wel vier namen. Kan ik dan gewoon een groepsretour bestellen?
icon

Beste antwoord door Robby NS 30 juni 2014, 18:48

IK heb vier personen op een zelfde emailadres. Wel vier namen. Kan ik dan gewoon een groepsretour bestellen?

Beste Pim,

in de eerste instantie kies je 1 emailadres, waar je als besteller de codes naartoe stuurt. Daarna stuur je de codes door naar je medereizigers, maar dit kan je ook gewoon naar je eigen email sturen en zelf de tickets voor je medereizigers aanmaken.

Vriendelijke groet, Robby
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Mogelijk is het niet helder maar heb je het over vier verschillende mensen die 1 emailadres gebruiken? Een wat ongebruikelijke situatie.
Badge

Beste Pim,

in de eerste instantie kies je 1 emailadres, waar je als besteller de codes naartoe stuurt. Daarna stuur je de codes door naar je medereizigers, maar dit kan je ook gewoon naar je eigen email sturen en zelf de tickets voor je medereizigers aanmaken.

Vriendelijke groet, Robby
Mogelijk is het niet helder maar heb je het over vier verschillende mensen die 1 emailadres gebruiken? Een wat ongebruikelijke situatie.

nou ik vind dat helemaal niet gek ik heb zelf ook een gezin die zijn met ze vijfen, moet ik dan vijf verschillende e mail adressen hebben dat is toch te gek voor woorden. Het is een gezin die met ze vijven mee willen. hoe moet je dat dan doen?
Je kunt alle tickets naar hetzelfde emailadres laten sturen. Dat is geen probleem.

Reageer