beantwoord

Kan ik met de metro reizen als ik over een groepsretour bezit?

• 24 april 2017
  • 4 reacties
  • 167 Bekeken

Ik wil graag met een groepsretour reizen. Nu moet ik voor een groot deel met de metro reizen naar mijn bestemming. Is dit ook mogekijk met het groepsretour?
icon

Beste antwoord door Iris NS 24 april 2017, 12:50

Welkom op het NS Serviceforum, lottie08 🙂

Zoals Thom al aangaf, kun je inderdaad alleen met de trein reizen met een Groepsretour ticket. Een omweg zou kunnen wanneer je bijvoorbeeld op saldo reist, maar met een Groepsretour dien je het reisadvies in de NS Reisplanner op te volgen. Hier vind je alle info over het Groepsretour.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het groepsretour is alleen geldig in de trein, u mag er niet mee in de metro evenmin als in de bus en de tram. Het groepsretour is wel voor alle treinen, dus niet alleen voor die van NS.

U moet de metro dus echt apart betalen. Een omweg met de trein kan een enkele keer goedkoper zijn.
Welkom op het NS Serviceforum, lottie08 🙂

Zoals Thom al aangaf, kun je inderdaad alleen met de trein reizen met een Groepsretour ticket. Een omweg zou kunnen wanneer je bijvoorbeeld op saldo reist, maar met een Groepsretour dien je het reisadvies in de NS Reisplanner op te volgen. Hier vind je alle info over het Groepsretour.
Oke jammer
Bedankt!

Reageer