beantwoord

Kan ik met de tienertoer zoveel reizen als ik wil?

• 14 augustus 2014
  • 4 reacties
  • 269 Bekeken

Een vriend en ik willen graag samen wat dagen reizen en denken erover om de NS Tienertoer tickets te gebruiken, maar wij willen veel heen en weer reizen op een dag. Is dit gewoon mogelijk of gaat het dan meer kosten. Ook vraag ik me af hoe de tickets werken, laat je ze zien aan de conducteur of werken ze hetzelfde als een OV-chipkaart. En tot slot, kan deze ticket ook gebruikt worden in metro's en bussen etc. of is het echt uitsluitend voor een treinreis.
Bedankt voor het antwoorden alvast 😃
icon

Beste antwoord door De luchtmacht 14 augustus 2014, 22:09

Een aantal antwoorden:

- Het zijn dagkaarten. Je kunt er de hele dag mee heen en weer reizen.
- Het zijn e-tickets die moeten worden uitgeprint. Je kunt er niet mee in- of uitchecken.
- Op verzoek moet je de tickets aan de conducteur tonen samen met je ID-bewijs.
- De tickets zijn uitsluitend geldig in de trein.
Bekijk origineel

4 reacties

Een aantal antwoorden:

- Het zijn e-tickets die moeten worden uitgeprint. Je kunt er niet mee in- of uitchecken.
Heel erg bedankt voor het snelle antwoord!
We gaan nu zeker kiezen voor de tienertoer!

Een aantal antwoorden:

Reputatie 7
Badge +4
Even als aanvulling op Luchtmacht: het is door de week wel een kwestie van reizen na negen uur in de ochtend. Eerder mag niet. In het weekend mag je de hele dag.
Beste Jennifer Verlinde, Welkom op het NS Serviceforum. Het antwoord van De Luchtmacht is juist. De aanvulling van Thom is zeker nuttig, dit zijn tevens officiele voorwaarden van de tienertoer. Ik heb je topic verplaatst naar 'Acties & Uitjes' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.

Reageer