beantwoord

Kan ik met mijn studenten ov, gebruik maken van de meereiskaart?

• 1 mei 2014
  • 5 reacties
  • 12324 Bekeken

Kan ik met mijn studenten ov, gebruik maken van de meereiskaart?
icon

Beste antwoord door Anonymous 1 mei 2014, 10:50

Het studentenreisprodukt (ook wel studentenkaart genoemd) is een geldig vervoersbewijs.
Je mag daarbij dus één persoon met een meereiskaartje meenemen (op maandag t/m vrijdag na 09:00 en in het weekend de gehele dag)
Bekijk origineel

5 reacties

Het studentenreisprodukt (ook wel studentenkaart genoemd) is een geldig vervoersbewijs.
Je mag daarbij dus één persoon met een meereiskaartje meenemen (op maandag t/m vrijdag na 09:00 en in het weekend de gehele dag)
Dank je!
Hans geeft het antwoord al, dat mag inderdaad. Veel reisplezier!
Met een studenten ov mogen er toch 3 personen ofzo meereizen met 40% korting. Is het dan ook toegestaan, dat één van deze personen zo een 40% korting kaart heeft, en er dan gebruik gemaakt wordt van de meereiskaart?
Badge +3
De situatie is me niet helemaal duidelijk. Ik begrijp dat iemand een abonnement heeft waarmee hij zelf met korting kan reizen en waarmee maximaal drie mensen met samenreiskorting mogen meereizen. Deze abonnementhouder mag één persoon meenemen met een meereiskaartje. Daarnaast mogen er nog drie mensen met samenreiskorting meereizen.

In een groep van vier is de goedkoopste optie dan dat één persoon met samenreiskorting meereist en dat zowel de abonnementhouder als de samenreizende iemand met een meereiskaartje meeneemt.

Beantwoordt dit uw vraag?

Reageer