beantwoord

Kan ik mijn actiecode laten deblokkeren?

• 8 september 2014
  • 3 reacties
  • 217 Bekeken

Morgen moet ik van Groningen naar Amsterdam reizen. Omdat mijn studenten-ov afgelopen week verlopen is, wil ik een Weekend vrij abonnement aanschaffen. Ik kan daarbij een actiecode invullen, waarmee ik 50 euro korting krijg. Zojuist ging er iets mis met de betaling, waardoor mijn actiecode geblokkeerd is. Kan deze actiecode zo snel mogelijk gedeblokkeerd worden, zodat ik de bestelling alsnog kan afronden vóór morgen?
icon

Beste antwoord door Inge NS 8 september 2014, 19:22

Welkom op het forum minkegommer!

Als de betaling mislukt is je actiecode tijdelijk niet te gebruiken. Morgen na 06:00 's ochtends kan je het Weekend Vrij abonnement opnieuw met succes bestellen. Je kunt het abonnement een half uur na de aanvraag activeren bij de kaartautomaat. De €50,- korting wordt overigens over de 12 maanden van het contractjaar uitgesmeerd.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Acties en uitjes. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

3 reacties

Voor zover ik weet is het helemaal niet slim om van de actie voor ex-studenten gebruik te maken om een Weekend Vrij abonnement aan te schaffen. Dat abonnement is nu namelijk voor iedereen verkrijgbaar voor 29 euro per maand. Met de actie voor ex-studenten kost het echter 35,83 per maand.
Nee, met de actiecode wordt het 24,50 per maand. Het wordt dus verrekend met de al bestaande actie van de NS.
Welkom op het forum minkegommer!

Als de betaling mislukt is je actiecode tijdelijk niet te gebruiken. Morgen na 06:00 's ochtends kan je het Weekend Vrij abonnement opnieuw met succes bestellen. Je kunt het abonnement een half uur na de aanvraag activeren bij de kaartautomaat. De €50,- korting wordt overigens over de 12 maanden van het contractjaar uitgesmeerd.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Acties en uitjes. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.

Reageer