beantwoord

Kan ik voor meerdere personen tienertoer tickets bestellen?

• 10 augustus 2014
  • 1 reactie
  • 366 Bekeken

Hoi,

Ik wil met 3 vriendinnen Tienertoer tickets bestellen. Als ik 4 tickets bestel, komen alle tickets dan op mijn naam?
Want ik heb nergens iets gezien dat ik ook andere namen kan opgeven. Moet iedereen haar eigen ticket bestellen, of kan ik ook allevier de tickets bestellen?

Groetjes, Eva
icon

Beste antwoord door Anonymous 11 augustus 2014, 08:23

Welkom op het NS Serviceforum evahanckmann. Nadat je de Tienertoer hebt afgerekend ontvang je per bestelling een e-mail met daarin NS couponcodes, met deze code kun je je Tienertoer geheel naar keuze verzilveren. Met de couponcodes kun je per persoon een e-ticket bestellen. Elke e-ticket is persoonlijk, en moet dus op naam worden besteld. Veel succes gewenst en mocht je nog vragen hebben dan kun je ze hier stellen.

PS: ik heb je topic verplaatst naar acties en uitjes.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het NS Serviceforum evahanckmann. Nadat je de Tienertoer hebt afgerekend ontvang je per bestelling een e-mail met daarin NS couponcodes, met deze code kun je je Tienertoer geheel naar keuze verzilveren. Met de couponcodes kun je per persoon een e-ticket bestellen. Elke e-ticket is persoonlijk, en moet dus op naam worden besteld. Veel succes gewenst en mocht je nog vragen hebben dan kun je ze hier stellen.

PS: ik heb je topic verplaatst naar acties en uitjes.

Reageer