beantwoord

Kan je de actie van het Groepsretour ook wijzigen?

• 15 oktober 2015
  • 3 reacties
  • 103 Bekeken

Goedendag,

Ik heb een paar week geleden twee groepsretouren gekocht voor a.s. zaterdag en zondag waarin ik 4 namen heb doorgegeven.
Echter nu is 1 iemand uit deze groep door zijn rug gegaan en dus kan hij niet meer mee. Ik heb inmiddels een nieuw persoon, een andere vriend van ons, gevonden, maar mag hij dan op zijn kaart reizen? of moet ik dit ergens wijzigen, want zelf kon ik dit niet vinden.

Ik hoor het graag,

m.v.g John
icon

Beste antwoord door Tochjo 15 oktober 2015, 20:45

Ik begrijp dat u al de persoonsgegevens (naam, geboortedatum) hebt ingevuld van de vriend die niet meer meegaat. U kunt die gegevens niet meer wijzigen. Uw andere vriend zal dus zelf een kaartje moeten kopen.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Ik begrijp dat u al de persoonsgegevens (naam, geboortedatum) hebt ingevuld van de vriend die niet meer meegaat. U kunt die gegevens niet meer wijzigen. Uw andere vriend zal dus zelf een kaartje moeten kopen.
ja ok, dat is jammer.. maar het is wel een ritje naar eindhoven (vanaf groningen), dus dat is nogal duur voor 1 kaartje.

Is het mogelijk dat ik die andere persoon die eventueel mee gaat toegevoegd kan worden aan deze groepsretour?
Welkom op het forum djatrum!

Het is helaas niet meer mogelijk om de bestelling nog uit te breiden of de tickets te wijzigen als de persoonsgegevens eenmaal zijn opgegeven. Wellicht kan je vriend nog een voordelig actiekaartje aanschaffen via de Spoordeelwinkel?

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Acties en uitjes. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.

Reageer