beantwoord

Kan je met een treinkaartje van kruidvat ook met de bus reizen

• 18 June 2016
  • 9 reacties
  • 8231 Bekeken

Heb een kaartje van de kruidvat mijn vraag is of ik ook gebruik er mee kan maken van de bus
icon

Beste antwoord door Tochjo 18 June 2016, 22:07

Bekijk origineel

9 reacties

Badge +3
Een dagkaart van de Kruidvat is alleen geldig in bussen die worden ingezet bij treinvervangend vervoer, omdat er wegens geplande werkzaamheden of storingen op een traject geen treinen maar bussen rijden. In lijnbussen is een dagkaart van de Kruidvat niet geldig.
Welke kaartjes zijn dan wel geldig met de trein en bus
Badge +3
Er zijn veel verschillende soorten vervoerbewijzen. Welke voor u de beste is, hangt van veel factoren af. Als u aangeeft welke reis u op welke dag en welk moment van de dag wilt maken, kunnen we u beter van advies voorzien.
Met de bus rijzen... Ik krijg al een opgeblazen gevoel bij de gedachte. :S
Reputatie 7
Badge +3
Heel Holland Bakt.
Met de OV dagkaarten van het Kruidvat kan je ook met de bus reizen, maar die heb je nu niet.
Hoi cilly, welkom op het forum.

Zoals hierboven al staat is het niet mogelijk om met deze Kruidvat Dagkaart met de bus te reizen (tenzij het gaat om vervangend busvervoer). Soms verkoopt de Kruidvat OV Dagkaarten. Deze zijn wel geldig in de bus.

Als het goed is staat op de voorkant van de Dagkaart van Kruidvat linksonder dat het gaat om een Dagkaart geldig in de trein. Wanneer een Dagkaart ook bij andere vervoerders geldig is, zal dit altijd op de verpakking of de kaart zelf worden aangegeven.

P.S. Ik heb de titel van je topic iets aangepast.
Reputatie 1
Badge
Merkwaardig dat mensen van NS pas 21 dagen na de start van de verkoop blijkbaar hun eigen produkt niet eens kennen-en dat terwijl de 2e Kamer er ooit aan te pas moest komen om die OV-bedrijven te dwingen zoiets in de markt te zetten.
Het HOLLAND TRAVEL TIcket is 1 dag geldig in ALLE OV waar die verd..de chipkaart geldt (incl., waterbus) en kost 59 eur of 39 eur-=OFFPeak (d.w.z. ma-vr niet voor 9.00-onduidelijk of dit enkel voor trein of ook bus geldt).Kan je gewoon uit de NS-automaat kopen. Wel-want er werd ooit verzocht om iets ''tourist-friendly'' dus met dat idiote overal bij elke bedrijf aparte in+uitsjekken. Inderdaad heeft de fa. Kruidvat/Watson zo af en toe ook hun dagkaarten met hogere prijs voor alle OV-maar helaas niet deze zomer.
Srt, wat bedoel je precies? Heeft je bericht betrekking op de vraag van Cilly?

Reageer