beantwoord

Kan mijn hond gratis meereizen met het boekenweekgeschenk?

• 11 March 2014
  • 4 reacties
  • 388 Bekeken

voor een dier moet een kaartje gekocht worden; met een boekenweekgeschenk is het vrij reizen voor iedere houder van een boekenweekgeschenk. Geldt dit ook voor mijn hond?
icon

Beste antwoord door Inge NS 11 March 2014, 19:44

Bekijk origineel

4 reacties

Nee, alleen voor gewone reizigers.
voor een dier moet een kaartje gekocht worden; met een boekenweekgeschenk is het vrij reizen voor iedere houder van een boekenweekgeschenk. Geldt dit ook voor mijn hond?

Moet zonder meer kunnen, op voorwaarde dat je hond het boek zelf kan vasthouden en er ook een paar pagina's uit kan voorlezen. Hij/zij mag daarbij eventueel wel een leesbril gebruiken.

Ook al zijn honden intelligente dieren, dan nog geloof ik niet dat jouw hond dat kan, dus zal het een tochn dagkaart hond (€3,00) worden.

Moet zonder meer kunnen, op voorwaarde dat je hond het boek zelf kan vasthouden en er ook een paar pagina's uit kan voorlezen. Hij/zij mag daarbij eventueel wel een leesbril gebruiken.

Ook al zijn honden intelligente dieren, dan nog geloof ik niet dat jouw hond dat kan, dus zal het een tochn dagkaart hond (€3,00) worden.
"zonder meer"is zonder voorbehoud!!D:Dus geen mitsen en maarren
Welkom op het forum LvA!

Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Acties en uitjes en de titel ietwat aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

De actie van het gratis reizen met het Boekenweekgeschenk is alleen voor personen bestemd. Een klein huisdier mag je gratis meenemen in de trein. Voorwaarde is dat het dier in een tas, mand of op schoot gehouden wordt. Voor grotere aangelijnde huisdieren koop je een Dagkaart hond voor € 3.

Vriendelijke groet,
Inge

Reageer