Skip to main content
  1. Hoi! Zojuist 5 NS dagretour + bus en entree gekocht via NS. De 5 tickets voor trein reizen zijn gelukt. Nu wil ik de Bus en Entree Keukenhof verzilveren vanaf Schiphol.

  2. De site bij Arriva.nl/ns vraagt dan promotie code, hier voer ik mijn ticket nummer in, maar de site berekent niet mijn 100% korting. Ik krijg een melding Let op, er trad een probleem op

  3. Arriva customer service verwijst mij door naar NS

  4. Wat moet ik doen om mijn keukenhof tickets te verzilveren, doet hun site het niet of gebruik ik de verkeerde voucher code?

Heb je de bovenstaande stappen gevolgd?

Heb je een treinticketcode en een bus/entreecode gekregen?


Het lijkt fout te gaan bij punt 8 (bericht MoDe), de treinkaartjes zijn als eerste verzilverd.…

Misschien is er op de gekozen datum geen plek meer in de bus, en daarom wordt code niet geaccepteerd.

Dus eerst de bus boeken, dan pas de trein.


Hallo, problem is hetzelfde als bovenstaande acties. Wat nu ... Als wij hebben al trein en togangskaartjes verzilverd maar geen bustransfers geboekt via arrivva in verband met FOUT bij de punt 8. Wat kunnen we verder doen. Wij hebben geboekt voor komende zaterdag. Hoe kunnen we dat oplossen. Ik wil niet weer betalen voor bustransfers. 


Tsja, waarom volgt u de uitleg dan niet ?

Bellen met de NS klantenservice lijkt me nog de enige mogelijkheid, maar of ze nog wat voor je kunnen betekenen durf ik niet te zeggen @Seyed 

En anders toch de bus betalen, als er nog plek is. Want daar zal het probleem wel zitten, deze is waarschijnlijk al volgeboekt.


Tsja, waarom volgt u de uitleg dan niet ?

Mwoh, een uitleg waarin pas bij punt 8 staat dat je bij punt 1 als eerste je bus- en toegangstickets had moeten bestellen is ook niet echt een handig ontworpen pagina hè.


@Seyed je kunt het beste contact opnemen met de Spoordeelwinkel maar vrees dat er weinig aan te doen is.


Reageer