beantwoord

Keuzedagen en Actie van de dag

• 20 mei 2020
  • 1 reactie
  • 279 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Dag, in de mail waarin wordt gemeld dat - vanwege corona - de keuzedagen geldig blijven t/m 31-12-2020, wordt geschreven dat de nieuwe keuzedagen deze geldigheid krijgen. Ik neem aan dat dit ook geldt voor de keuzedag die al voor mij klaarstond maar die ik niet kon gebruiken vanwege de reisbeperkingen. Klopt dat?

Ook heb ik twee NS-dagkaarten voor het weekend, via Actie van de Dag. Deze zijn geldig t/m 30 juni a.s. Ik heb ze niet kunnen gebruiken omdat mijn voorgenomen treinreis niet is doorgegaan vanwege corona. Wordt deze geldigheid ook verlengd?

icon

Beste antwoord door loklok8 20 mei 2020, 17:15

Keuzedagen die vanaf 18 mei uitgegeven worden zijn automatisch geldig tot 31-12-2020. Keuzedagen die daarvoor zijn uitgegeven worden niet automatisch verlengd, maar kunt u, wanneer de keuzedag verlopen is, contact opnemen met de klantenservice om een vervangende coupon code krijgen die tot 31-12-2020 geldig is.

Voor kaartjes van Actie v/d Dag geldt eveneens dat u contact op moet nemen met de klantenservice om deze te laten vervangen als deze nog niet verzilverd zijn.

U kunt het beste contact opnemen met de klantenservice via de chat door op 'Chat met NS' te drukken of via Twitter/Facebook, omdat u hier doorgaans sneller een antwoord krijgt. Uiteraard is telefonisch contact ook mogelijk, maar kunt u het beste vroeg in de ochtend of laat in de avond bellen wanneer het minder druk is. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +1

Keuzedagen die vanaf 18 mei uitgegeven worden zijn automatisch geldig tot 31-12-2020. Keuzedagen die daarvoor zijn uitgegeven worden niet automatisch verlengd, maar kunt u, wanneer de keuzedag verlopen is, contact opnemen met de klantenservice om een vervangende coupon code krijgen die tot 31-12-2020 geldig is.

Voor kaartjes van Actie v/d Dag geldt eveneens dat u contact op moet nemen met de klantenservice om deze te laten vervangen als deze nog niet verzilverd zijn.

U kunt het beste contact opnemen met de klantenservice via de chat door op 'Chat met NS' te drukken of via Twitter/Facebook, omdat u hier doorgaans sneller een antwoord krijgt. Uiteraard is telefonisch contact ook mogelijk, maar kunt u het beste vroeg in de ochtend of laat in de avond bellen wanneer het minder druk is. 

Reageer