beantwoord

Klacht omgang vaste klanten

• 22 juli 2015
  • 2 reacties
  • 660 Bekeken

Als vaste klant kreeg ik een speciaal aanbod: een meereiskaart (Geldig t/m 15 juli 2015, U kunt reizen t/m 31 augustus 2015) voor slechts € 12,99. Ikzelf heb een dalvrijkaart en wilde dus iemand anders meenemen en kennis laten maken met de trein. Nu blijkt dat de ns (na 15 juli) GRATIS! meereiskaarten in de brievenbussen heeft laten bezorgen. Als vaste klant voel ik mij behoorlijk in het pak genaaid. Zijn er meer mensen met deze ervaring?
icon

Beste antwoord door Tochjo 22 juli 2015, 22:26

In een ander topic had iemand net met een actie voor vaste klanten overgangskaarten aangeschaft voor het weekend, waarna ze ook per post gratis overgangsbewijzen kreeg.

Zoals u in dat topic kunt lezen, is die klant geadviseerd om schriftelijk contact op te nemen met de klantenservice en te verzoeken om een tegemoetkoming. Daarbij werd gezegd ook de kaartjes en kopieën van kaartjes mee te sturen. In weet niet precies hoe dat in uw geval zou gaan, want ik begrijp dat u de gekochte codes nog niet verzilverd hebt? Misschien kunt u dan eerst telefonisch informeren wat de mogelijkheden zijn. NS is telefonisch 24 uur per dag te bereiken op 030-7515155.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
In een ander topic had iemand net met een actie voor vaste klanten overgangskaarten aangeschaft voor het weekend, waarna ze ook per post gratis overgangsbewijzen kreeg.

Zoals u in dat topic kunt lezen, is die klant geadviseerd om schriftelijk contact op te nemen met de klantenservice en te verzoeken om een tegemoetkoming. Daarbij werd gezegd ook de kaartjes en kopieën van kaartjes mee te sturen. In weet niet precies hoe dat in uw geval zou gaan, want ik begrijp dat u de gekochte codes nog niet verzilverd hebt? Misschien kunt u dan eerst telefonisch informeren wat de mogelijkheden zijn. NS is telefonisch 24 uur per dag te bereiken op 030-7515155.
De twee meereiskaarten heb ik net gebruikt (gisteren terug gekomen van een leuke vakantie). Ben ik nu als vaste klant in de aap gelogeerd?

Reageer