beantwoord

klantnummer wordt niet geaccepteerd bij verzilveren kortingscode

  • 7 juni 2015
  • 2 reacties
  • 269 Bekeken

Op de achterzijde van Spoor 2 staat boven de adressering een zescijferig nummer. Dit wordt niet geaccepteerd bij het verzilveren van de kortingscode.
Uit de rij cijfers, letters en tekens onderaan de adressering kan ik ook geen negencijferig klantnummer destilleren..........
Waar vind ik mijn negencijferig lantnummer?
icon

Beste antwoord door Gert-Jan G 7 juni 2015, 15:18

Het klantnummer hoeft niet negencijferig te zijn. Mijn klantnummer is immers achtcijferig en staat boven mijn naam.

klantnummer
De heer G G****
-witregel-
straat
postcode plaats
-witregel-
diverse codes voor de post
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge
Het klantnummer hoeft niet negencijferig te zijn. Mijn klantnummer is immers achtcijferig en staat boven mijn naam.

klantnummer
De heer G G****
-witregel-
straat
postcode plaats
-witregel-
diverse codes voor de post
Bedankt! Ik zat in een verkeerd scherm te pionieren. Eenmaal in het juiste scherm, verliep alles probleemloos..

Reageer