beantwoord

Klassewissel

• 22 mei 2018
  • 8 reacties
  • 429 Bekeken

Badge +3
Vandaag kreeg ik een e-mail van NS met daarin de volgende aanbieding:

Dat klinkt goed. Dus ik de voorwaarden lezen op de pagina Klassewissel.
Daar lees ik de volgende passage:

Maar als ik verder lees, kom ik de volgende passage tegen:

Volgens de e-mail mag ik overal (in Nederland) naartoe reizen. Volgens de website is de wissel (met mijn Voordeelurenabonnemenet) alleen geldig in treinen van NS.

Mag ik nu wel of niet in de 1e klas zitten bij een andere vervoerder dan NS wanneer ik met klassenwissel op saldo reis? Kan iemand daar uitsluitsel over geven?

Verder zou het natuurlijk wel aardig zijn wanneer NS de klanten zou vertellen tot wanneer deze aanbieding geldt. 🤔
icon

Beste antwoord door Erryt NS 1 juni 2018, 17:02

Ik heb een terugkoppeling, iMark. Deze is ook geldig bij andere vervoerders. Ik heb tevens de website aan laten passen. Bedankt dat je dit onder de aandacht hebt gebracht.
Bekijk origineel

8 reacties

Ik zoek het voor je uit en laat het je weten, iMark.
Badge +3
Ik zie dat ik mijn oorspronkelijke vraag wat ongelukkig geformuleerd heb. De vraag is of de klassewissel in het weekend voor €5 ook geldig is bij de overige vervoerders.
Ik heb de vraag uitstaan, iMark. Ik hoop je volgende week een antwoord te kunnen geven.
Ik heb een terugkoppeling, iMark. Deze is ook geldig bij andere vervoerders. Ik heb tevens de website aan laten passen. Bedankt dat je dit onder de aandacht hebt gebracht.
Badge +3
Hartelijk dank voor het antwoord en voor het laten aanpassen van de website. Er is nu geen onduidelijkheid meer.
Reputatie 7
Badge +3
Nou ... Er staat niet dat het bij alle vervoerders geldig is, de zin is gewoon weggehaald. Die vraag kan dus nog langskomen 😉
Dat vermoeden deel ik met je, mrfreeze. Ik zal eens navraag doen waarom de hele zin is weggehaald.
Badge +3
Voor mij is de gewijzigde pagina goed genoeg. Het is in lijn met de advertentie in de e-mail: "Waar je ook heengaat". Dat betekent voor mij naar ieder station in Nederland met iedere vervoerder.

Reageer