beantwoord

Korting reizen

  • 22 juni 2016
  • 1 reactie
  • 116 Bekeken

Ik hoorde van iemand dat je als vaste klant met korting kan reizen.Nu heb ik geen bericht van jullie ontvangen.Terwel ik wel regelmatig reis,en een ov heb.Zou ik van deze actie nog gebruik van jullie kunnen maken.
icon

Beste antwoord door Tochjo 22 juni 2016, 15:14

Voor reizigers zonder abonnement kent NS de Spoordeelweken: enkele weken per jaar waarvoor huis aan huis kortingsbonnen verspreid worden, samen met meereiskaartjes om gratis in de daluren met iemand mee te reizen en overgangsbewijzen waarmee in de eerste klas gereisd mag worden met een vervoerbewijs voor de tweede klas. Als u deze niet ontvangt, dan kunt u deze vaak korte tijd nabestellen. Momenteel loopt er niet zo'n actie.

Voor reizigers met abonnement kent NS andere aanbiedingen die vaak per mail verstuurd worden. NS stuurt deze aanbiedingen vaak naar een deel van haar abonnementhouders tegelijk om de drukte in de treinen te spreiden. Nu zal dat met deze specifieke aanbieding wel meevallen, maar er is bijvoorbeeld ook een aanbieding waarbij reizigers tegen een klein bedrag eerste klas mogen reizen. Als iedereen op hetzelfde moment die aanbieding krijgt, dan wordt het in de eerste klas opeens een stuk drukker. Door aanbiedingen niet naar alle abonnementhouders tegelijk te sturen, wordt dit voorkomen.

Dat gezegd hebbende: het zou kunnen zijn dat u een abonnement hebt en de aanbiedingen nooit ontvangt, omdat NS heeft geregistreerd dat u geen aanbiedingen wilt ontvangen. U kunt dit zelf controleren in Mijn NS, bij Mijn gegevens, of door contact op te nemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Voor reizigers zonder abonnement kent NS de Spoordeelweken: enkele weken per jaar waarvoor huis aan huis kortingsbonnen verspreid worden, samen met meereiskaartjes om gratis in de daluren met iemand mee te reizen en overgangsbewijzen waarmee in de eerste klas gereisd mag worden met een vervoerbewijs voor de tweede klas. Als u deze niet ontvangt, dan kunt u deze vaak korte tijd nabestellen. Momenteel loopt er niet zo'n actie.

Voor reizigers met abonnement kent NS andere aanbiedingen die vaak per mail verstuurd worden. NS stuurt deze aanbiedingen vaak naar een deel van haar abonnementhouders tegelijk om de drukte in de treinen te spreiden. Nu zal dat met deze specifieke aanbieding wel meevallen, maar er is bijvoorbeeld ook een aanbieding waarbij reizigers tegen een klein bedrag eerste klas mogen reizen. Als iedereen op hetzelfde moment die aanbieding krijgt, dan wordt het in de eerste klas opeens een stuk drukker. Door aanbiedingen niet naar alle abonnementhouders tegelijk te sturen, wordt dit voorkomen.

Dat gezegd hebbende: het zou kunnen zijn dat u een abonnement hebt en de aanbiedingen nooit ontvangt, omdat NS heeft geregistreerd dat u geen aanbiedingen wilt ontvangen. U kunt dit zelf controleren in Mijn NS, bij Mijn gegevens, of door contact op te nemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Reageer