beantwoord

Kortingsbon Zomertoer

• 26 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 85 Bekeken

Reputatie 1
Ik heb zojuist voor vandaag een 1e klas Zomertoer gekocht en we hebben onze e-tickets al op onze smartphone geladen.
Echter had ik gelezen dat er ook een kortingsbon voor een Starbucks iced koffie bij zou zitten, maar ik heb deze nergens gezien.

Waar kan ik die kortingsbon vinden?
icon

Beste antwoord door Robert B 27 augustus 2018, 20:11

Kijk in de mail die je al had gekregen (om de kaartjes in de app te laden). Druk nogmaals op de knop Haal mijn ticket(s) op en kies dan op die pagina voor uitprinten (PDF).

Je kunt de PDF dan gewoon downloaden (printen hoeft niet). De Starbucks voucher staat op het linker/bovenste deel van de PDF en kan je gewoon op je telefoon tonen voor je Iced Coffee.

De andere helft van de PDF is precies hetzelfde als wat je nu al in de app hebt, maar in de app mist inderdaad die andere helft.
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Rebel-Debbel, het klopt inderdaad dat er ook een kortingsbon bij zit. Je ontvangt hier vaak een aparte voucher van per mail. Zou je dit nogmaals willen checken? Wellicht in de ongewenste box? Mocht je de voucher niet kunnen vinden dan wil ik je adviseren even contact op te nemen met onze Klantenservice. Dat kan telefonisch via 030 - 751 51 55, maar ook via Facebook en Twitter.
Reputatie 1
Ik heb mijn inbox en spam box een aantal keer bekeken en helemaal niks over die kortingsbonnen.
Wel slecht hoor. Ik ga in ieder geval niet bellen, want dan ben ik dadelijk het geld, wat ik waarschijnlijk aan korting had, kwijt met bellen 😖
Badge +3
Kijk in de mail die je al had gekregen (om de kaartjes in de app te laden). Druk nogmaals op de knop Haal mijn ticket(s) op en kies dan op die pagina voor uitprinten (PDF).

Je kunt de PDF dan gewoon downloaden (printen hoeft niet). De Starbucks voucher staat op het linker/bovenste deel van de PDF en kan je gewoon op je telefoon tonen voor je Iced Coffee.

De andere helft van de PDF is precies hetzelfde als wat je nu al in de app hebt, maar in de app mist inderdaad die andere helft.
Reputatie 1
Aha gevonden, maar niet handig als je die hele pdf/uitprint optie niet gebruikt.
Ik had bewust voor deze Zomertoer kaartjes gekozen, omdat ik niet kan printen en ze wel direct op mijn mobiel kon zetten.
Aandachtspuntje van NS om te verbeteren:
Of aanpassen zodat die ook bij op je mobiel geladen wordt of heel simpel erop wijzen in de mail, waar/hoe je de bon kan vinden!!
Scheelt een hoop gedoe.

Bedankt voor het antwoord.

Reageer