Kortingscode acties vaste klant


Reputatie 1
Ik ben sinds eind maart abonnementshouder bij NS. Ik wil nu alleen graag gebruik maken van de meereiskaartactie. Er wordt gesproken over een kortingscode. Ik hoor mensen spreken over dat die per mail komt, anderen zeggen dat dat je klantnummer is. Klantnummer werkt in elk geval niet, en de email is nooit ontvangen.

Ik moet zeggen dat ik het wel erg jammer vind dat ik geen gebruik kan maken van deze aanbieding, terwijl ik toch abonnementshouder ben.

9 reacties

Ik ben al meer dan 10 jaar klant en ik heb nog nooit een spontane e-mail of brief met een korting code of attentie gehad.

De meereiskaartactie is geen actie, maar een marketing campagne. Abonnement houders mogen andere reizigers met zich mee laten reizen, deze reizigers laden samenreiskorting bij de automaat, waarna ze met korting met je mee reizen. Dit is onderdeel van het abonnement, of bedoel je iets anders?
Oh, en de korting geldt in voordeeluren en niet in daluren: dat staat al meer dan een maand foutief op de website vermeldt en de NS verzuimt om de informatie te corrigeren.

Foute info van de NS:

"Samen reizen met 40% korting

NS abonnees kunnen 3 mensen met 40% korting in de daluren met hun mee laten reizen. De medereiziger zet Samenreiskorting op zijn OV-chipkaart en reist na inchecken automatisch met 40% korting."

@TBloemink: De Samenreiskorting is zoals niek aangeeft altijd geldig voor maximaal drie reizigers, doordeweeks vanaf 9 uur 's ochtends en in het weekend de hele dag. Verder wordt in elke editie van het blad Spoor een stad uitgelicht, vaste klanten kunnen voor deze stad een Meereiskaart aanschaffen d.m.v. het klantnummer. Lees hier meer over deze terugkerende actie voor abonnementhouders.

@Niek: Op de pagina met informatie over het product Samenreiskorting wordt inmiddels aangegeven dat het om de voordeeluren gaat. Van welke pagina heb je deze tekst precies vandaan?
Reputatie 1
@Inge, ik vond deze link ergens:

http://m.spoordeelwinkel.nl/product/februari/meereis

Hoe zit dat dan?
Bedankt voor de verduidelijking TBloemink, daar was ik als vaste klant inderdaad niet van op de hoogte. De SPOOR actie is een kaart naar een stad, terwijl jouw link een kaart is voor heel Nederland, succes met het uitzoeken.

Inge, ik had het twee weken geleden hier gemeld en het staat nog steeds fout: https://forum.ns.nl/overige-producten-6/radioreclame-samenreiskorting-10331/index1.html#post71196

Het staat bovenaan in Mijn NS, screenshot van vandaag:

Inge NS
@Niek: Op de [url=http://www.ns.nl/reizigers/ovchipkaart/reizen/samenreiskorting.html schreef:

pagina[/url] met informatie over het product Samenreiskorting wordt inmiddels aangegeven dat het om de voordeeluren gaat. Van welke pagina heb je deze tekst precies vandaan?



Er staat duidelijk aangegeven door 2 forum members dat het om Mijn NS pagina gaat ?
Jullie lezen de reacties toch wel ?

https://forum.ns.nl/overige-producten-6/radioreclame-samenreiskorting-10331/index1.html#post71196
Ik heb dat topic niet gelezen, maar bedankt voor de verduidelijking macca728. Ik begrijp dat Marleen het intern heeft doorgegeven en zal dat zelf nogmaals doen. De Meereiskaart voor vaste klanten was even niet in mij opgekomen, maar is qua keuzevrijheid natuurlijk een nog betere optie. 🙂
Inge NS schreef:

De Meereiskaart voor vaste klanten was even niet in mij opgekomen, maar is qua keuzevrijheid natuurlijk een nog betere optie. :)


Maar dat werkt dus niet zoals TBloemink in de eerste post aangeeft. Ik heb het ook even met mijn klantennummer geprobeerd en ik krijg de foutmelding: "Er is geen korting geldig op deze bestelling".
Excuses, tijd voor koffie. :8 Het aanbod met de kortingscode wordt verspreid naar abonnementhouders verstuurd om spreiding van reizen te reguleren. Ik wil TBloemink daarom aanraden om de mailbox de komende tijd in de gaten te houden.

Reageer