beantwoord

Kortingscode blad Spoor

• 24 maart 2019
  • 6 reacties
  • 203 Bekeken

Ik heb het blad Spoor niet ontvangen waardoor ik geen kortingscode heb voor de meereisretour Delft,2 maal gebeld eerst verkeerde info en daarna wordt gemeld dat het blad Spoor wordt verstuurd,die is er niet voor as dinsdag.
Ik vind zeer zeer slechte service probeer nu de juridische afdeling te bereiken.
icon

Beste antwoord door Danny NS 24 maart 2019, 13:09

Hoi ramon.nieuwenhuis.9 en welkom op de NS Community!

Fijn dat je een nieuw blad zal worden toegestuurd. Echter is dit een kopie en bevat deze geen code. Stuur je mij een privébericht met je NAW-gegevens en geboortedatum? Dan maak ik je direct een code aan.
Mijn excuses dat dit niet direct is gedaan bij de klantenservice.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Ik vind zeer zeer slechte service probeer nu de juridische afdeling te bereiken.

Vooral blijven proberen op zondagochtend...

De normale klantenservice kan u trouwens misschien wel helpen door de code per e-mail te sturen. Lijkt me de moeite van het proberen waard.

https://www.ns.nl/klantenservice/contact
Natuurlijk heb ik de klantenservice gebeld,maar die sturen het blad toe,dus dinsdag as kan ik niet met mijn moeder naar Dleft,nogmaals zeer trieste service
Hoi ramon.nieuwenhuis.9 en welkom op de NS Community!

Fijn dat je een nieuw blad zal worden toegestuurd. Echter is dit een kopie en bevat deze geen code. Stuur je mij een privébericht met je NAW-gegevens en geboortedatum? Dan maak ik je direct een code aan.
Mijn excuses dat dit niet direct is gedaan bij de klantenservice.
Badge +3
Je mag mijn code wel hebben, zal je een privébericht sturen.
Heel fijn.

Persoonlijke informatie verwijderd door moderator

ik hoop dat de klantenservice hiervan leert,heel vreemd als je 2 mensen over dit onderwerp spreekt.
Badge +3
Graag gedaan. Je kunt in Mijn NS trouwens zien of je instellingen goed staan voor het ontvangen van SPOOR. Kijk bij Notificaties en updates en dan de aanbiedingen per post.

Reageer