Ik heb gister de kortingscode voor 2-1 voor 1 € uit de advent kalender gebruikt, vervolgens bleken er defecte sporen te zijn en heb ik niet met de trein kunnen reizen. Ik wil deze kortingscode nu voor mijn reis aanstaande maandag gebruiken maar dat mag niet. Hoe krijg ik een nieuwe code ?
kortingscode niet kunnen gebruiken
Beste antwoord door MoDe
Als je het ticket met upgrade niet gedownload hebt, kun je telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice met de vraag om een nieuwe code omdat de reis niet is doorgegaan. Heb je het ticket wel gedownload dan heeft het geen zin om contact op te nemen, je hebt dan een geldig ticket waarvan niet gecontroleerd kan worden of deze gebruikt is. Meestal worden er bij spoorproblemen omreisadviezen gegeven en/of vervangende bussen ingezet.
De vraag is of NS nog codes heeft voor die €1 upgrade omdat het een tijdelijke actie was.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.