beantwoord

Kortingscodes niet meer geldig

• 24 april 2017
  • 5 reacties
  • 72 Bekeken

Geachte,

Bij mijn bestelling is iets mis gegaan. Het betaalscherm bleef hangen. Ik heb de bestelling afgebroken en wilde deze opnieuw uitvoeren, echter nu worden de kortingscodes niet meer geaccepteerd.
Wat nu?

Alvast dank,
Yvonne
icon

Beste antwoord door Erryt NS 24 april 2017, 16:29

Hallo vonniek1952hotmail.nl en welkom op het NS Serviceforum,

Het afsluiten en opnieuw starten van je internet explorer wil nog wel eens helpen in zulke gevallen. Laat je het weten of het is gelukt?

P.s. ik heb je topic verplaatst naar "Acties en uitjes" om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

5 reacties

Fijn dat het is gelukt!
Dank u wel.
Na even gewacht te hebben en opnieuw inloggen is het gelukt.

Mvg,

Yvonne
Spijtig zeg. Je kan dan het beste contact opnemen met de Spoordeelwinkel. Je kunt de Spoordeelwinkel bereiken op telefoonnummer 030-7515155 (kies optie 2-2-2) of kijk op www.spoordeelwinkel.nl. Je kunt hier eventueel ook een chat starten.

Laat je ons weten of het is gelukt?
Bedankt voor de reactie.

Net leek het te lukken, de codes werden verwerkt, echter bij verder gaan naar betalen kreeg ik de melding "Deze codes zijn niet meer geldig"

Hoe lang moet er tussen zitten voor ik het weer probeer?

Mvg,
Yvonne
Hallo vonniek1952hotmail.nl en welkom op het NS Serviceforum,

Het afsluiten en opnieuw starten van je internet explorer wil nog wel eens helpen in zulke gevallen. Laat je het weten of het is gelukt?

P.s. ik heb je topic verplaatst naar "Acties en uitjes" om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer