beantwoord

Kortingsvouchers verdwenen

• 13 juli 2021
  • 3 reacties
  • 98 Bekeken

Kreeg een kaart van NS met een link naar 3 kortingsvouchers: gratis koffie/thee, gratis klasverhoging en meereistickets voor € 10, de zog Welkom Terug In de trein-actie. Ik had deze alvast aangevinkt met in mijn achterhoofd ze later te activeren.

Nu kan ik deze nergens meer vinden. Deze zijn niet bij de gedownloade bestanden te vinden. Als ik naar de link op de kaar ga, staat dat deze al geactiveerd zijn. Waar worden deze op de computer opgeslagen, of zijn ze op een andere manier terug te halen? Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Robert B 14 juli 2021, 18:39

Voor zover je na dat ‘aanvinken’ de optie kreeg om later een datum te kiezen dan heb je als het goed is (drie) e-mails gekregen met daarin een knop of link naar een formulier voor invullen van naam reiziger en reisdatum.

Daarna krijg je nog een e-mail om het ticket zelf in de app te laden of uit te printen (of te downloaden als pdf-bestand, dat mag ook).

De blokjescode bevat dan alle gegevens zoals je naam, reisdatum (voor de 1e klas upgrade) en het traject (bij het meereisretour).

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Het beste is dat Klantenservice er even naar kijkt. Het is wat onduidelijk.

Badge +3

Voor zover je na dat ‘aanvinken’ de optie kreeg om later een datum te kiezen dan heb je als het goed is (drie) e-mails gekregen met daarin een knop of link naar een formulier voor invullen van naam reiziger en reisdatum.

Daarna krijg je nog een e-mail om het ticket zelf in de app te laden of uit te printen (of te downloaden als pdf-bestand, dat mag ook).

De blokjescode bevat dan alle gegevens zoals je naam, reisdatum (voor de 1e klas upgrade) en het traject (bij het meereisretour).

Het gekke is dat ik die mailtjes niet heb gehad. Ik kan me alleen niet herinneren of ik wel een optie heb aangevinkt.

Reageer