beantwoord

krijg geen korting met kortingscode voor dagkaarten

• 4 juli 2015
  • 6 reacties
  • 374 Bekeken

Beste,

Ik heb een e-mail ontvangen als voordeelpashouder van de ns. Er is een actie om twee dagkaarten voor 25 euro aan te schaffen met de kortingscode. Deze heb ik geprobeerd te gebruiken, maar krijg op de website als reactie terug: Er is geen korting geldig op deze bestelling.

Hoe kan ik de dagkaarten dan bestellen?

mvg,

Fung
icon

Beste antwoord door Marjan NS 4 juli 2015, 11:05

Hallo Fung,

Dat is wel de juiste manier en zo zou de code ook moeten werken. Je kunt het beste even contact opnemen met de Spoordeelwinkel op het volgende telefoonnummer: 0900-1100012. In het keuzemenu maak je dan de keuze 2.2.1, zo kom je bij de Spoordeelwinkel uit.

Groet,
Marjan
Bekijk origineel

6 reacties

Hallo Fungtjai,

Vreemd dat je deze melding krijgt. Heb je bij het bestellen van de Dagkaarten gebruik gemaakt van de link in de email? Je kunt dan in het betaalscherm de couponcode invullen.

Groet,
Marjan
Beste Marjan,

Dat is wat ik heb gedaan, de stappen gevolgd en linkje geprobeerd in verschillende browsers en voor het product:
BASE abonnementhouders NS Dagkaarten
Wijzigen
1xTicket(s)€98,40

€98,40

krijg ik de melding 'Er is geen korting geldig op deze bestelling.' als ik de kortingscode invul. Ik heb de volgende url gebruikt: http://pub.ns.nl/public/r/wZ8EdnbtfOqYFZFMDPNGWw/lbFUD6cH+pA37PNa+JqGFA/GU27WYaDdRZkwgZTi2eJNQ

Groetjes,

Fung
Hallo Fung,

Dat is wel de juiste manier en zo zou de code ook moeten werken. Je kunt het beste even contact opnemen met de Spoordeelwinkel op het volgende telefoonnummer: 0900-1100012. In het keuzemenu maak je dan de keuze 2.2.1, zo kom je bij de Spoordeelwinkel uit.

Groet,
Marjan
Hoi Marjan,

Bedankt voor het antwoord. Ik heb Spoordeelwinkel gebeld. Het blijkt dat bestellen via een iPad niet werkt. Via de PC is het me wel gelukt!

groeten,

Fung
Fijn dat het nu gelukt is 🙂
en wordt het signaal doorgegeven dat je niet via een iPad dit kan doen ? Een heleboel mensen gebruiken dat wel.

Reageer