beantwoord

Krijg ik een voorafgaand gekocht dagretour terug na het staken van het treinverkeer door de storm?

• 18 januari 2018
  • 4 reacties
  • 380 Bekeken

Ik heb woensdag 17 januari een dagretour gekocht (een voordeelretour van 22 euro) voor 18 januari. Helaas werd het treinverkeer gestaakt en kon ik geen gebruik maken van deze treinkaart.
Krijg ik mijn geld terug? Of word er een andere oplossing gevonden, bijvoorbeeld dat de datum van gebruik veranderd kan worden?
icon

Beste antwoord door Denice NS 25 januari 2018, 17:18

Lex heeft inmiddels telefonisch contact met ons gehad en van één van mijn collega's een code gekregen om een nieuw treinticket te kunnen verzilveren 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
U kunt kiezen tussen geld terug of een code waarmee u een ticket voor een andere dag kan kopen.
Zie hier voor meer info.
Badge +3
Ik zou een nieuwe kopen (als die nog te koop zijn) en GTBV (100% geld terug bij vertraging, ook al heb je niet gereisd) aanvragen voor het ticket van vandaag.
Welkom op het Serviceforum, Lex.

De datum van gebruik kunnen we niet veranderen maar we kijken graag hoe we je tegemoet kunnen komen. Je mag mij daarvoor een privébericht sturen met daarin je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres. Een privébericht kan je sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Lex heeft inmiddels telefonisch contact met ons gehad en van één van mijn collega's een code gekregen om een nieuw treinticket te kunnen verzilveren 🙂

Reageer