beantwoord

kruidvat actie

• 4 mei 2020
  • 8 reacties
  • 249 Bekeken

• Stapt net in
  • 0 reacties

Moet ikzelf nog stappen ondernemen voor de dagkaart van de actie ns kruidvat ivm verlenging 

icon

Beste antwoord door Sanne NS 4 mei 2020, 11:46

Goedemiddag Monk en welkom op de NS Community! 

Ik ben het in dit geval niet eens met Tamzin. De kruidvat actie is automatisch verlengd tot 31.12.2020. Het verzilveren kan je handmatig tot die tijd doen. Je hoeft dus geen verdere stappen te ondernemen om deze code te verlengen tot die tijd. 

Bekijk origineel

8 reacties

Je kan ze verzilveren, maar het advies is nog wel om alleen te reizen als het echt moet en niet anders kan.

Is het mogelijk om nu wel kruidvat kaartjes te verzilveren (te reizen met de trein)? Aangezien treinen weer rijden

Reputatie 7
Badge +3

Moet ikzelf nog stappen ondernemen voor de dagkaart van de actie ns kruidvat ivm verlenging 

U heeft geluk dat er een automatische verlenging is. Uw kaart was normaal gesproken tot 13 april geldig.

Reputatie 7
Badge +3

De kruidvat actie is automatisch verlengd tot 31.12.2020. 

O, dat is nieuw voor mij. Vreemd dat dat dan met keuzedagen weer niet gebeurt. Kennelijk hebben de niet-vaste klanten een streepje voor bij NS.

De automatische verlenging staat al weken in het vastgezette bericht over Corona aangegeven.

Automatische verlenging voor Keuzedagen is niet door iedereen gewenst. Sommigen gebruiken ze nog voor noodzakelijke reizen. Daarbij vervallen Keuzedagen op voor iedereen op een ander datum wat mogelijk technisch wat lastiger maakt om deze automatisch te verlengen.

Reputatie 7
Badge +3

Dat de geldigheid van de Kruidvat kaartjes (of eigenlijk de actiecode) is verlengd tot 31-2-2020 is toch al meerdere malen hier in diverse topics vermeld en ook staat dit in het sticky topic en op de informatie pagina op de website.

Reputatie 7
Badge +3

De kruidvat actie is automatisch verlengd tot 31.12.2020. 

O, dat is nieuw voor mij. Vreemd dat dat dan met keuzedagen weer niet gebeurt. Kennelijk hebben de niet-vaste klanten een streepje voor bij NS.

Goedemiddag Monk en welkom op de NS Community! 

Ik ben het in dit geval niet eens met Tamzin. De kruidvat actie is automatisch verlengd tot 31.12.2020. Het verzilveren kan je handmatig tot die tijd doen. Je hoeft dus geen verdere stappen te ondernemen om deze code te verlengen tot die tijd. 

Reputatie 7
Badge +3

Ja, want anders verloopt die dagkaart gewoon.

U kunt contact opnemen met de Klantenservice.

Reageer