beantwoord

kruidvat actieproduct verzilveren

  • 9 juli 2019
  • 4 reacties
  • 237 Bekeken

Hallo,

Heb 2 kruitvatkaartjes gekocht, bij het verzilveren ervan krijg ik steeds een foutcode dat de code niet klopt. Wat kan ik verder doen?
icon

Beste antwoord door MoDe 10 juli 2019, 01:01

Als het nu niet lukt om hem te verzilveren zou je het een dag later nog eens kunnen proberen. Vaak lukt het dan wel. Zoniet neem dan contact op met de NS klantenservice.
Je kunt met verzilveren het eete wachten tot dat je er echt mee gaat reizen. Je kunt namelijk geen geld terug krijgen als je toch niet gaat.
Bekijk origineel

4 reacties

Beste MaLaNa, welkom bij onze Community!

Wat stom dat dit niet lukt. Wat je het beste even kunt doen is sowieso checken of je alles in Caps Lock invult. Vervolgens is het ook belangrijk dat je controleert of je wel in Google Chrome of Internet Explorer aan het werk bent!

Zou je even willen kijken of dit het geval is?
Reputatie 7
Badge +3
Als het nu niet lukt om hem te verzilveren zou je het een dag later nog eens kunnen proberen. Vaak lukt het dan wel. Zoniet neem dan contact op met de NS klantenservice.
Je kunt met verzilveren het eete wachten tot dat je er echt mee gaat reizen. Je kunt namelijk geen geld terug krijgen als je toch niet gaat.
antwoord mode
"Als het nu niet lukt om hem te verzilveren zou je het een dag later nog eens kunnen proberen. Vaak lukt het dan wel. Zoniet neem dan contact op met de NS klantenservice.
Je kunt met verzilveren het eete wachten tot dat je er echt mee gaat reizen. Je kunt namelijk geen geld terug krijgen als je toch niet gaat."

maar wat als je al 3 kaartjes verzilverd hebt en de 4de (van ouder) niet lukt terwijl het echt net de avond voor vertrek is? Je 3 kids een dagje uit zonder ouder die dan voor niets betaald heeft, naar een plek waar ze zonder die ouder niet naartoe willen of 3 al verzilverde kaartjes weggooien?
Reputatie 7
Badge +3
antwoord mode
"Als het nu niet lukt om hem te verzilveren zou je het een dag later nog eens kunnen proberen. Vaak lukt het dan wel. Zoniet neem dan contact op met de NS klantenservice.
Je kunt met verzilveren het eete wachten tot dat je er echt mee gaat reizen. Je kunt namelijk geen geld terug krijgen als je toch niet gaat."

maar wat als je al 3 kaartjes verzilverd hebt en de 4de (van ouder) niet lukt terwijl het echt net de avond voor vertrek is? Je 3 kids een dagje uit zonder ouder die dan voor niets betaald heeft, naar een plek waar ze zonder die ouder niet naartoe willen of 3 al verzilverde kaartjes weggooien?

Dan kun je contact opnemen met de klantenservice.dat kan telefonisch, via Facebook, Twitter of chat.

Reageer