beantwoord

Kruidvat aktie

Hallo, mijn vraag is de volgende:
De aktie van het Kruidvat is voor de daluren door de weeks, ik vertrek om 06:15 dus dat is ok, maar ik ben met 2 overstappen tot 09:00 uur onderweg.
Geldt deze aktie dan ook? omdat ik dan doorreis buiten de daluren.

Rico
icon

Beste antwoord door Thom 19 juni 2018, 20:51

De vraag is of u bij de overstap gaat reizen met een andere vervoerder. Zodra u dat doet, is de kaart in de spits niet geldig. Stapt u over van bijvoorbeeld de ene NS-trein naar de andere, dan is er niks aan de hand, ook niet als dit na meerdere NS-treinen is. U hoeft pas uit te checken als uw reis is beëindigd, dan wel als u overstapt naar een andere vervoerder. dus niet na elke overstap bij dezelfde vervoerder
Bekijk origineel

15 reacties

Ja dat mag als u bij dezelfde vervoerder blijft reizen.

bv heel de reis bij NS is geen probleem.

Bij een overstap op een andere vervoerder mag het weer niet.
Reputatie 7
Badge +3
Hoi Endhoven,

Zolang je met NS blijft reizen is het geen probleem. Je kunt niet in de spitstijden overstappen naar een andere vervoerder.
Reputatie 7
Badge +4
De vraag is of u bij de overstap gaat reizen met een andere vervoerder. Zodra u dat doet, is de kaart in de spits niet geldig. Stapt u over van bijvoorbeeld de ene NS-trein naar de andere, dan is er niks aan de hand, ook niet als dit na meerdere NS-treinen is. U hoeft pas uit te checken als uw reis is beëindigd, dan wel als u overstapt naar een andere vervoerder. dus niet na elke overstap bij dezelfde vervoerder
Reputatie 7
Badge +3
Zolang je maar niet overstapt op een andere vervoerder of gedwongen moet uit- en inchecken als in Amsterdam Sloterdijk moet dat kunnen.
Reputatie 7
Badge +3
Great minds think alike 😃
Reputatie 7
Badge +4
Als fanatiek Applegebruker vind ik soms ook: Think Different. ;-)

Maar nu dus niet, lol.
Zolang je maar niet ...... gedwongen moet uit- en inchecken als in Amsterdam Sloterdijk moet dat kunnen.
Want dan?
Alle 4 een punt geven 😀

Zolang je maar niet ...... gedwongen moet uit- en inchecken als in Amsterdam Sloterdijk moet dat kunnen.

Want dan?

Dan kom je het perron niet meer op.
Reputatie 7
Badge +4
@MvanGelder Jouw antwoord was al compleet, dus de punt is voor jou.
Echt waar MvanGelder? 😉
Ben graag simpel en waardeer eenvoudige oplossingen die voor velen begrijpelijk zijn. 📌
Reputatie 7
Badge +3
Met als kleine toevoeging het lijstje van stations die je moet mijden als overstapstation van een trein van NS op een andere trein van NS omdat NS daar tariefobstakelpoortjes heeft neergezet. Uit het hoofd zijn dat Almere Centrum, Amsterdam Muiderpoort, Amsterdam Sloterdijk, Amsterdam Zuid en Boxtel.

Hilversum is tot nader bericht geen probleem meer omdat er planmatig geen treinen meer vertrekken van spoor 1. Enige probleem daar is nog een bezoek aan het toilet op spoor 1.
Zolang je maar niet overstapt op een andere vervoerder of gedwongen moet uit- en inchecken als in Amsterdam Sloterdijk moet dat kunnen.
Ook met actiedagkaarten geldt het van rit naar reis principe. Uit- en inchecken binnen 35 minuten bij dezelfde vervoeder is dus mogelijk, ook als de spits is begonnen. Ik was er ooit benieuwd naar dus heb het uitgeprobeerd 😄
Reputatie 7
Badge +3
Maar wanneer je incheckt in de daluren, uitcheckt in Sloterijk in de spits om over te stappen en weer probeert in te checken ziet het systeem dat als een poging om in de spits in te checken.
Maar wanneer je incheckt in de daluren, uitcheckt in Sloterijk in de spits om over te stappen en weer probeert in te checken ziet het systeem dat als een poging om in de spits in te checken.
Toch kan je zo weer inchecken op Sloterdijk. Ik heb de situatie geprobeerd op Rotterdam Centraal. Inchecken in de daluren, reizen, uitchecken in de spits, meteen weer inchecken en vervolgens weer uit omdat ik toch echt in Rotterdam moest zijn. Het werkt net als een normale ov-chipkaart.

Reageer