beantwoord

Kruidvat Dagretour Daluren

• 8 december 2019
  • 9 reacties
  • 220 Bekeken

Gisteren deze gekregen van de sint.

In de titel van deze coupon staat duidelijk retour.

Mijn vraag: Is dit een kaartje voor een dag vrij reizen of moet ik bij verzilveren een eindstation invullen waar ik naar toe wil?

icon

Beste antwoord door masd 8 december 2019, 15:16

Het is een Dagretour Daluren. Je moet bij het verzilveren dus inderdaad een begin- en eindstation kiezen. Je mag dan (uiteraard) heen en terug tussen die twee stations.

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Het is een Dagretour Daluren. Je moet bij het verzilveren dus inderdaad een begin- en eindstation kiezen. Je mag dan (uiteraard) heen en terug tussen die twee stations.

Hoi Douanita! Welkom bij de NS Community.

Wat lief van de Sint! Zoals masd aangeeft is dit een dagretour. Dit houdt in dat het ticket enkel op de gekozen datum en het gekozen traject geldig is. Daarnaast mag je in de spitsuren niet met dit vervoersbewijs in de trein zitten.

De spitsuren zijn op doordeweekse dagen van 06:30 tot 09:00 uur en van 16:00 tot 18:30 uur. Feestdagen mag je beschouwen als zondagen. 

Badge +3

Wees gerust creatief met het kiezen van vertrekstation en/of bestemming.

Als je bijv. Valkenburg i.p.v. Maastricht invult mag je ook een rondje maken van/naar/via Heerlen.

En als je Buitenpost invult mag je (vanuit Zwolle/Meppel) van/naar/via Groningen en Leeuwarden.

Wat is dan de langste route die ik kan doen vanuit Lemmer (opstapplaats Heerenveen)?

Badge +3

Wat is dan de langste route die ik kan doen vanuit Lemmer (opstapplaats Heerenveen)?

Dat zal dan Buitenpost - Vlissingen of Valkenburg zijn.

Toch nog even snel een vraag.

Kan ik op de geboekte reis Buitenpost - Valkenburg wel in Heerenveen opstappen?

Ben er zelf een beetje van uitgegaan dat ik met de QR het poortje daar gewoon door kom, maar is dat ook zo.

Reputatie 7
Badge +4

U komt op de dag van geldigheid door het poortje in Heerenveen. U heeft dan een retour vanaf het Friese Haagje.. 

Reputatie 5

Ik zou zeggen probeer het eens uit. Zie je meteen of je er door kunt.

Reputatie 7
Badge +4

Het werkt op elk station, dus het zal werken op de dag van geldigheid.

Reageer