beantwoord

Kruidvat E-ticket upgrade 1e klas

• 6 juli 2019
  • 8 reacties
  • 391 Bekeken

Hallo allemaal,
ik had een vraag over de huidige Kruidvat actiekaartjes. In het voorjaar was er namelijk een soortgelijke actie van Kruidvat, waarbij tijdens het verzilveren van het e-ticket een 1e klas upgrade werd geboden. Is dat nu weer zo? Of moet ik dat aan Kruidvat vragen?
icon

Beste antwoord door Danny NS 6 juli 2019, 13:50

Hoi Xander Zwiers,

Ja! Tijdens het verzilveren van deze tickets kan je het ticket upgraden naar de eerste klasse voor € 4,- per ticket.
Bekijk origineel

8 reacties

Hoi Xander Zwiers,

Ja! Tijdens het verzilveren van deze tickets kan je het ticket upgraden naar de eerste klasse voor € 4,- per ticket.
Reputatie 5
Ik moest 4 euro betalen.
Wat vreemd! Hoe veel tickets heb je gekocht?
Reputatie 5
Ik heb 1 ticket verzilverd en kreeg de mogelijkheid voor 4 euro te upgraden.
Hmm, ik ga het even navragen. Misschien dat als je er meerdere koopt, je minder betaald voor de upgrade?
Badge +3
Ja, want http://www.kruidvat.nl/medias/sys_master/root/hd7/hb2/11771167932446/Actievoorwaarden-NS-week-26.pdf zegt sowieso niets over 1e klas.

Bij actiekaartjes van €19 kost een 1e klas upgrade meestal €5 dus wellicht is dat 'gewoon' (binnen het NS verzilversysteem) 25% van wat je voor het kaartje betaald hebt? 🤔

Maar dan nog.. Bij 3+ kaartjes kosten ze €14,50 en dan zit je ook al dichterbij de €4 als je die 25% afrondt.

@Emma NS ik denk dat die €3 een tikfoutje van @Danny NS was hoor, dus doe vooral niet te veel moeite om het uit te zoeken.
@Robert B In dat geval heb ik het even aangepast! 🙂
Badge +3
@Robert B In dat geval heb ik het even aangepast! :)
Haha, dat kan ook natuurlijk. Ik neem aan in overleg met @Danny NS of andere kanalen.

Ik ben niet gehinderd door enige kennis van zaken maar voor €3 extra 1e klas nog nooit tegen gekomen, voor €4 wél. 🤣

Reageer