beantwoord

Kruidvat kaartje datum verwisselen

  • 1 maart 2019
  • 2 reacties
  • 90 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik heb mijn Kruidvatactie kaartjes verzilverd en een reis geboekt. Nu hebben we een crematie
.. Kan ik de datum nog aanpassen?
we willen graag twee dagen eerder reizen.
icon

Beste antwoord door Tochjo 1 maart 2019, 08:12

Alleen als u het e-ticket nog niet gedownload hebt, kunt u hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Hebt u het e-ticket al gedownload, dan kan dat niet, omdat NS niet kan controleren of u het ticket niet toch geprint hebt en ermee gaat reizen. Zou u uw geld terug kunnen krijgen, dan zou u gratis kunnen reizen. Zou u de datum kunnen wijzigen, dan zou u twee dagen kunnen reizen voor de prijs van één.

U zou als u het ticket al gedownload hebt hoogstens nog direct contact kunnen opnemen met de klantenservice om te zien of men uit coulance bereid is u tegemoet te komen, maar ik zou daar niet te veel van verwachten.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Alleen als u het e-ticket nog niet gedownload hebt, kunt u hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Hebt u het e-ticket al gedownload, dan kan dat niet, omdat NS niet kan controleren of u het ticket niet toch geprint hebt en ermee gaat reizen. Zou u uw geld terug kunnen krijgen, dan zou u gratis kunnen reizen. Zou u de datum kunnen wijzigen, dan zou u twee dagen kunnen reizen voor de prijs van één.

U zou als u het ticket al gedownload hebt hoogstens nog direct contact kunnen opnemen met de klantenservice om te zien of men uit coulance bereid is u tegemoet te komen, maar ik zou daar niet te veel van verwachten.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Hi Jul, welkom bij de NS Community!

Wat naar dat je een crematie hebt, alvast sterkte toegewenst.
Helaas is het niet mogelijk om een verzilverd ticket aan te passen. Wat Tochjo klopt dus.

Reageer