beantwoord

kruidvat treinkaartjes

Kruidvat heeft sinds 4-2-2019 weer goedkope treinkaartjes te koop.
Kan ik deze ook opladen op mijn smartphone in de NS app ?
icon

Beste antwoord door Robert B 4 februari 2019, 23:31

Top @RailRunner15 dat was wel het minste wat je zou kunnen doen.

Bovendien is sinds november dat 'homeprint' nogal vertroebeld dus. Een 'blokjescode' kunnen tonen is blijkbaar voldoende nu (gelukkig, want daar staat immers alles in wat je nodig zou hebben bij controle).

Dat mag dus ook zonder app, of op een tablet of desnoods het scherm van een laptop!

Wel op je eigen verantwoording dat die dan scanbaar is natuurlijk, maar dat mag je dan zelf weten weten dus.

Ik verwacht niet dat Tante Truus met een PDF op een laptop poortjes wil gaan openen (zoals in dat andere topic geschetst werd). 😛

Bekijk origineel

6 reacties

Goedenavond Lefteris en welkom bij de NS Community!

Als ik het goed begrijp gaat het om het Kruidvat Dag Daluren ticket. Dit ticket is helaas niet te gebruiken als E-ticket via de NS App. Zoals je in de volledige actievoorwaarden kunt lezen is hij enkel uitgeprint geldig.
Reputatie 4
Stijn NS schreef:

Goedenavond Lefteris en welkom bij de NS Community!

Als ik het goed begrijp gaat het om het Kruidvat Dag Daluren ticket. Dit ticket is helaas niet te gebruiken als E-ticket via de NS App. Zoals je in de volledige actievoorwaarden kunt lezen is hij enkel uitgeprint geldig.

Hoi! Hier de vriendelijke e-ticket developer 🙂 Ik ga @Stijn NS even tegenspreken, want ik heb vandaag op verzoek van onze productmanager het mobiele ticket aangezet voor dit actieproduct. Allemaal dankzij de vragen van @treinreiziger.
Hallo Railrunner15,

Ik heb mijn vraag ook op de NS chat gesteld.
Gisteren kreeg ik een negatief antwoord en vandaag een positief antwoord.
Omdat je e-ticket developer bent geloof ik je en ga ik bij Kruidvat 3 treinkaartjes kopen.

Zeer bedankt en succes als developer
Badge +3

Bovendien is sinds november dat 'homeprint' nogal vertroebeld dus. Een 'blokjescode' kunnen tonen is blijkbaar voldoende nu (gelukkig, want daar staat immers alles in wat je nodig zou hebben bij controle).

Dat mag dus ook zonder app, of op een tablet of desnoods het scherm van een laptop!

Wel op je eigen verantwoording dat die dan scanbaar is natuurlijk, maar dat mag je dan zelf weten weten dus.

Ik verwacht niet dat Tante Truus met een PDF op een laptop poortjes wil gaan openen (zoals in dat andere topic geschetst werd). 😛
Reputatie 4
Robert B schreef:

Bovendien is sinds november dat 'homeprint' nogal vertroebeld dus. Een 'blokjescode' kunnen tonen is voldoende.

Dat mag dus ook zonder app, of op een tablet of desnoods het scherm van een laptop! Wel op je eigen verantwoording dat die dan scanbaar is natuurlijk, maar dat mag je dan zelf weten weten dus.

Meh I know 🙂 Maar ik probeer dingen ook niet zo moeilijk te maken voor mensen. Een knop "laden op mobiel" is veel duidelijker dan iemand een PDF op Android proberen te laten openen.

Enne ik beslis niks hè 😉 Los alleen dingen op
Badge +3
Held!

En de (verouderde) voorwaarden van Kruidvat aanpassen is natuurlijk niet jouw werkgebied!

Ik had nog een zinnetje toegevoegd aan mijn vorige reactie, maar come to think of it.. Wil ik ze niet de kost geven die zoiets wél zouden doen (geen printer, zie mijn bankafschrift maar, ik heb betaald voor dat ticket, toch? Of een kassabonnetje van Kruidvat met couponcode(s)... kan zomaar gebeuren!

Uitprinten dus de VOORKEUR, maar op andere wijze (op eigen verantwoording) mag ook. Garantie tot aan een poortje dat NIET meewerkt, maar daarvoor de SOS/Info knop.

Goed werk in ieder geval! Homeprint of bij een servicebalie op een station is immers zooo... pre 2000?

Reageer