beantwoord

Kruidvat treinkaartjes

• 26 juni 2019
  • 7 reacties
  • 396 Bekeken

Hoii ik heb gisteren 2 treinkaartjes gekocht van de kruidvat nu weet ik niet als ik deze op de dag dat ik wil gaan reizen moet verzilveren? En moet ik het kaartje uitprinten of kan dat via de telefoon ook? Zo ja hoe moet dat dan? Ik wil namelijk morgen na Eindhoven vanuit Maastricht
icon

Beste antwoord door Anonymous 26 juni 2019, 11:02

Het is wel aan te raden de tickets pas zo laat mogelijk te activeren, zodra ze geactiveerd zijn kun je geen wijzigingen meer aanbrengen, dus mocht je toch besluiten een dag later te willen reizen is dat jammer maar helaas. Ik activeer dit soort tickets pas vlak voordat ik op pad ga, soms zelfs pas als ik al op het station ben.
Bekijk origineel

7 reacties

Hoi Anouk1998 en welkom bij de NS Community!

Je kan, wanneer je weet wanneer je wilt reizen, het ticket verzilveren. Je kan hierna het ticket printen of het PDF-bestand openen op je telefoon. Je kan het bestand naar jezelf mailen, op die manier heb je het ticket altijd bij je.
Hoi Anouk1998 en welkom bij de NS Community!

Je kan, wanneer je weet wanneer je wilt reizen, het ticket verzilveren. Je kan hierna het ticket printen of het PDF-bestand openen op je telefoon. Je kan het bestand naar jezelf mailen, op die manier heb je het ticket altijd bij je.

Oh echt dat is makkelijk!
Super bedankt voor de snelle reactie!
Het is wel aan te raden de tickets pas zo laat mogelijk te activeren, zodra ze geactiveerd zijn kun je geen wijzigingen meer aanbrengen, dus mocht je toch besluiten een dag later te willen reizen is dat jammer maar helaas. Ik activeer dit soort tickets pas vlak voordat ik op pad ga, soms zelfs pas als ik al op het station ben.

Ohh dat is wel handig ja super bedankt!
Ik heb zojuist mijn Kruidvat kaartjes verzilverd.
nu staat er maar een in mijn ns app..
heb die andere nog een keer gebruikt maar hij geeft duidelijk aan dat die al gebruikt is..
hoe los ik dit op?
kan moeilijk alleen dagje Amsterdam doen?
snap sowieso niet dat die chipkaarten er uit zijn gegaan... veel meer werk en vervelend voor ouderen of net zoals ik autisme hebben.
groet mij
Hoi Boeluh, welkom op onze NS Community!

Jammer dat het niet is gelukt met het 2e ticket! Je kan nu het beste even contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen dan kijken wat er met jouw 2e code is gebeurd en dit eventueel herstellen.
Reputatie 4
Ik heb zojuist mijn Kruidvat kaartjes verzilverd.
nu staat er maar een in mijn ns app..
heb die andere nog een keer gebruikt maar hij geeft duidelijk aan dat die al gebruikt is..
hoe los ik dit op?
kan moeilijk alleen dagje Amsterdam doen?
snap sowieso niet dat die chipkaarten er uit zijn gegaan... veel meer werk en vervelend voor ouderen of net zoals ik autisme hebben.
groet mij

Grote kans dat er dus al wel een ticket voor is aangemaakt, maar dat het downloaden in de app niet goed is gegaan. Mocht je hier geen mail van kunnen terugvinden, neem dan even contact op met de klantenservice zoals @Laura NS zegt en dan kunnen zij je verder helpen.

Reageer