beantwoord

Kruidvat vrij reizen kaart en antwerpen

• 28 februari 2017
  • 2 reacties
  • 539 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb bij de kruidvat een kaart gekocht waarmee je vrij mag reizen in nederland. Deze wil ik gebruiken voor mijn reis van Antwerpen naar Utrecht, nu stopt de trein niet precies op de grens, zodat ik de kaart kan inchecken en kan ik dit dus pas in Roosendaal doen. Kan ik dan toch op de nsinternational site 100% vrij reizen in nederland aanklikken?
icon

Beste antwoord door Thom 28 februari 2017, 12:18

U mag dit gewoon aangeven. Vergeet niet in te checken met uw kruidvatkaartje, anders is het niet niet geldig als dekking voor het kaartje van nsinternational. Op de terugweg mag u in dat gevel inchecken op het eerste overstapstation, dat is normaal Rotterdam. Dat kan op het perron, u vindt een witte kubus met daaronder een paaltje op het aankomstperron in deze stad.

De controle in de Beneluxtrein is redelijk nauwgezet, mede omdat het om een grenstraject gaat..
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U mag dit gewoon aangeven. Vergeet niet in te checken met uw kruidvatkaartje, anders is het niet niet geldig als dekking voor het kaartje van nsinternational. Op de terugweg mag u in dat gevel inchecken op het eerste overstapstation, dat is normaal Rotterdam. Dat kan op het perron, u vindt een witte kubus met daaronder een paaltje op het aankomstperron in deze stad.

De controle in de Beneluxtrein is redelijk nauwgezet, mede omdat het om een grenstraject gaat..
Reputatie 7
Badge +4
Omdat u in het weekend reist, doet u er goed aan meteen een retour te nemen naar België. In het weekend geldt een korting van 50 procent voor het Belgische deel en dat betekent in de praktijk dat u voor de prijs van een enkele reis heen en terug kunt. Het scheelt weer een paar euro.

Ik zie trouwens dat u van Antwerpen naar Utrecht reist. als u van de 100 procent korting gebruik wilt maken moet u wel in Roosendaal inchecken. Er staan paaltjes op het perron. U heeft dan een kaartje Antwerpen-Roosendaal nodig. Dat kan als u jonger bent dan 26 ook met een GoPass Roosendaal 1 voor €7,70 naar ik meen.

Reageer