Kunnen de groepstickets per 2016 ipv afgeschaft alleen beschikbaar worden gemaakt voor studenten?

• 16 november 2015
  • 7 reacties
  • 557 Bekeken

Beste NS,
Ik las dat jullie van plan zijn vanaf 2016 de Groepstickets af te schaffen. Nu vroeg ik me af of jullie misschien een uitzondering kunnen maken voor studenten waarvan hun studenten OV is verlopen? Nu moet men legitimatie laten zien bij controle, maar de legitimatie kan ook verruild worden voor een geldige studentenpas! Ik snap dat deze vraag niet per direct te beantwoorden is, maar het zou mooi zijn als het doorgestuurd zou worden naar de desbetreffende afdeling!

7 reacties

Zou je kunnen motiveren waarom er voor studenten een uitzondering gemaakt moet worden?

Als ik me niet vergis, is er nog helemaal geen beslissing genomen over het afschaffen van het Groepsretour.
Hoi nta240, en welkom!

We zijn op dit moment aan het kijken of we de Groepsretour kunnen verlengen. Het is dus nog niet zeker of dit eind dit jaar zal stoppen. Wel kan ik je laten weten dat wanneer dit wel zou stoppen, wij geen uitzondering kunnen maken voor een selecte doelgroep.
Hoi nta240, en welkom!

We zijn op dit moment aan het kijken of we de Groepsretour kunnen verlengen. Het is dus nog niet zeker of dit eind dit jaar zal stoppen. Wel kan ik je laten weten dat wanneer dit wel zou stoppen, wij geen uitzondering kunnen maken voor een selecte doelgroep.

Dat het nog niet zeker is, geeft me al hoop 😉 bedankt voor t antwoord!
@nta240 Ik heb goed nieuws! De groepsretour actie wordt verlengd tot eind 2016. De informatie op de site zal ook worden aangepast naar deze datum. Overigens hebben we voor Studenten ook nog een andere leuke actie. Je kunt binnen 3 maanden na het stopzetten van je Studentenreisproduct, €50 korting krijgen op een van de jaarabonnementen
@nta240 Ik heb goed nieuws! De groepsretour actie wordt verlengd tot eind 2016. De informatie op de site zal ook worden aangepast naar deze datum. Overigens hebben we voor Studenten ook nog een andere leuke actie. Je kunt binnen 3 maanden na het stopzetten van je Studentenreisproduct, €50 korting krijgen op een van de jaarabonnementen

Hi Brian!
Top, goed om te weten! Helaas heb ik toevallig gisteren het voordeeluren abonnement aangevraagd, dus voor een jaarabo is het nu te laat :)
als nog bedankt!
Reputatie 7
Badge +3
Nu vroeg ik me af of jullie misschien een uitzondering kunnen maken voor studenten waarvan hun studenten OV is verlopen?
Het is niet de taak van de NS als bedrijf om inkomenspolitiek ten gunste van studenten te bedrijven.
Reputatie 7
Badge +4
...

Reageer