beantwoord

Kwartaaluitgave Spoor komt niet meer

• 1 februari 2016
  • 4 reacties
  • 231 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik krijg geen kwartaalblad van spoor meer omdat dat niet meer wordt uitgegeven. Nu heb ik eeen email gekregen met een aanbieding voor het bonnefantenmuseum in Maastricht. Hoe kan ik nu aan een e-ticket komen ???
icon

Beste antwoord door Gert-Jan G 1 februari 2016, 21:36

Dit gaat natuurlijk over het NS favourites magazine. Daarbij zit een aanbieding voor 50% korting op de entree van het bonnefantenmuseum. Via het envelopje tussen plaatje en beschrijving kun je een coupon naar je e-mailadres laten sturen en met die geprinte of op scherm getoonde coupon krijg je korting aan de kassa van het museum. Er is dus geen sprake van het aanschaffen van een e-ticket.

http://www.nsfavourites.nl/magazine/ns-magazine/coupons/?wpm_anchor=maastricht
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
SPOOR wordt toch gewoon nog steeds uitgebracht? Waar ziet u dat dit niet meer het geval is?
Welkom op het forum GeKa! Het blad Spoor wordt inderdaad nog steeds uitgegeven. De eerste editie van 2016 wordt op 4 maart verstuurd naar abonnementhouders. Is de e-mail met daarin een aanbieding voor een dagje Bonnefantenmuseum verder afkomstig van NS? In dat geval vind je in de e-mail instructies voor het bestellen van deze actie. Er kan tijdens het bestelproces een klantnummer gevraagd worden. Dit nummer vind je terug in correspondentie van ons over je abonnement. Je kunt je klantnummer tevens opvragen via onze klantenservice. Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kunt er ook voor kiezen om met ons te chatten (kies voor de link 'Chat met NS'), te e-mailen of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Reputatie 4
Badge
Dit gaat natuurlijk over het NS favourites magazine. Daarbij zit een aanbieding voor 50% korting op de entree van het bonnefantenmuseum. Via het envelopje tussen plaatje en beschrijving kun je een coupon naar je e-mailadres laten sturen en met die geprinte of op scherm getoonde coupon krijg je korting aan de kassa van het museum. Er is dus geen sprake van het aanschaffen van een e-ticket.

http://www.nsfavourites.nl/magazine/ns-magazine/coupons/?wpm_anchor=maastricht
Bedankt voor de opheldering! 🙂

Reageer