Skip to main content
beantwoord

leuke acties?

  • 11 July 2024
  • 4 reacties
  • 105 Bekeken

Hoi!

 

Ik ben duaal student en wil na de zomervakantie enkele dagen weg in Nederland. Ik weet nog niet concreet wat ik wil, wel zal ik een deel op mijn week vrij abonnement reizen en waarschijnlijk ook een deel in het weekend reizen (40% korting).

 

Ik vraag me af of er nog leuke combinatie acties zijn die wellicht voordeliger zijn of waar ik deze kan vinden. Denk aan treinticket en toegangsticket voor bijvoorbeeld een museum (voor in het weekend) :)

 

Ook hoor ik graag eventuele aanraders om te bezoeken in Nederland. Soms wil ik een dagje weg en soms wil ik ergens een hotel boeken

 

Alvast bedankt!

4 reacties

Ik denk dat je wel iets leuks kan vinden op onze website van de Spoordeelwinkel. Daar worden zulke combinatie acties aangeboden.

Reputatie 7
Badge +3

Als je denkt vaker naar een museum te gaan, dan is een museumkaart misschien iets. Sommige musea geven ook lezingen bij tentoonstellingen. www.museum.nl. Een aantal musea zijn ook met studenten/jongeren korting te bezoeken.

Als je van wandelen houdt, NS heeft een aantal wandelingen uitgezet. https://www.ns.nl/dagje-uit/wandelen  In steden worden ook vaak wandelingen aangeboden, sommige zijn gratis.

Zoek je een toeristische attractie? Die staan regelmatig met combinatietickets  in de Spoordeelwinkel.

En in welke periode zou je willen reizen?

Reputatie 4

Mogelijk bent u met de museumjaarkaart of VriendenLoterij in combinatie met NS weekend vrij goedkoper uit. NS weekend vrij is nu in de aanbieding voor €17,47, voor het eerste maand (daarna €34,95), en na 1 maand dagelijks opzegbaar.

 

Let op: NS flex abonnementen (dus ook weekend vrij) kunnen niet op hetzelfde kaart met OV studentenkaart. Tijdens het bestellen van NS weekend vrij kunt u een gratis OV chipkaart bestellen (selecteer dat u geen OV chipkaart hebt), dit duurt een week.