beantwoord

Mag ik in het weekend iemand meenemen voor €2,50 wanneer ik zelf reis met een Gratis Upgrade 1e klas

• 6 mei 2017
  • 1 reactie
  • 205 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Goed om te weten voor je op reis gaat:
De Gratis Upgrade naar de 1e klas is alleen geldig wanneer je dit gebruikt
in combinatie met een geldig vervoerbewijs voor de 2e klas.
De Gratis Upgrade naar de 1e klas is alleen geldig in het weekend.

Ik zal dit weekend gaan reizen met een NS Weekend Vrij & Gratis Upgrade 1e klas

1) Kan ik iemand met een Meereisretour van €2,50 met mij mee laten reizen in de 1e klas?

Een NS Weekend Vrij abonnement kan ik zonder toeslag gebruiken bij reizen per ICE.
2) Kan ik zonder toeslag plaatsnemen in de 1e klas van de ICE bij gebruik van de Gratis Upgrade naar de 1e klas?

3) Kan iemand die in bezit is van een Meereisretour zonder toeslag met mij meereizen in de ICE in de 1e klas?
icon

Beste antwoord door markjan witte 6 mei 2017, 06:10

1 nee deze twee kaartjes mogen niet gecombineerd worden dit staat duidelijk op het upgradekaartje
2 ja dit mag
3 nee aangezien het meereisretour een actiekaartje betreft zal diegene een toeslagkaart nodig hebben voor de ICE (dit geld tevens voor de ICD traject Schiphol-Rotterdam)(of Rotterdam-Schiphol).
Bekijk origineel

1 reactie

1 nee deze twee kaartjes mogen niet gecombineerd worden dit staat duidelijk op het upgradekaartje
2 ja dit mag
3 nee aangezien het meereisretour een actiekaartje betreft zal diegene een toeslagkaart nodig hebben voor de ICE (dit geld tevens voor de ICD traject Schiphol-Rotterdam)(of Rotterdam-Schiphol).

Reageer