beantwoord

Mag ik mijn meereiskaartje gebruiken naar Belgie?

• 7 augustus 2014
  • 4 reacties
  • 212 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik ga de 13ste van Nijmegen naar Antwerpen en heb een meereiskaartje, op de voorwaarden staat dat je deze enkel in NS treinen mag gebruiken.
De treinen die ik naar Antwerpen neem zijn van NS en van NS International, dus zijn beide van NS: er staat niks duidelijks over België, is het toegestaan om dit kaartje te gebruiken?

Edit: Mijn zus zei dat die nog een maand geldig was... misverstandje! Blijkt niet zo te zijn! Heel erg bedankt voor jullie hulp!
icon

Beste antwoord door Thom 7 augustus 2014, 22:48

Het meereiskaartje is geldig tot 3 augustus en dat is al geweest. U kunt die niet meer gebruiken en dat was hiervoor trouwens ook alleen voor het Nederlandse traject, in België waren ze niet geldig. De treinen van DenHaag/Rotterdam naar Antwerpen/Brussel mag u gewoon gebruiken en er is geen toeslag.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het meereiskaartje is geldig tot 3 augustus en dat is al geweest. U kunt die niet meer gebruiken en dat was hiervoor trouwens ook alleen voor het Nederlandse traject, in België waren ze niet geldig. De treinen van DenHaag/Rotterdam naar Antwerpen/Brussel mag u gewoon gebruiken en er is geen toeslag.
Och, arme conducteurs die de komende weken/maanden nog aan de lopende band geconfronteerd zullen worden met meereiskaartjes en 2-1-overgangskaartjes.
Nou verschrikkelijk, afschieten die mensen. En dan nog die Kruidvatmutsen erbij en de Blokker dames.....
Beste Woutke, Welkom op het NS Serivceforum. Het antwoord van Thom is juist. Het meereiskaartje is niet meer geldig en waren enkel te gebruiken op het Nederlandse traject.

Ik heb je topic verplaatst naar 'Acties en Uitjes' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.

Reageer