beantwoord

Mag je tienertoeren met 2 mensen per dag op 2 kaartjes ?

• 23 december 2014
  • 13 reacties
  • 310 Bekeken

Ik wil graag met de trein 2 dagen weg.

- 1 dag en dan voor mezelf.
- en 1 dag samen met een vriendin , kan je dan 2 kaartjes (1 voor mij en 1 voor mijn vriendin) gebruiken of moet mijn vriendin dan een eigen kaartje kopen? Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is.
icon

Beste antwoord door Thom 23 december 2014, 21:53

Nee Saskia, de tienertoer is geldig voor 1 persoon, drie dagen en in de tweede klas. Het mag dus niet. De tienertoer is ook op naam. Helaas dus. Je vriendin zal zelf een tienertoer moeten kopen of met een ander kaartje reizen. Het spijt me voor je.

http://www.spoordeelwinkel.nl/product/december/tienertoer?ns_mchannel=ppc&ns_source=google&ns_campaign=2014_12_tienertoer&ns_linkname=tienertoer%20ns&gclid=CNXN5cqF3cICFbLKtAodoxkA_Q
Bekijk origineel

13 reacties

Dat ik in totaal €33 kwijt ben
Reputatie 7
Badge +4
Nee Saskia, de tienertoer is geldig voor 1 persoon, drie dagen en in de tweede klas. Het mag dus niet. De tienertoer is ook op naam. Helaas dus. Je vriendin zal zelf een tienertoer moeten kopen of met een ander kaartje reizen. Het spijt me voor je.

http://www.spoordeelwinkel.nl/product/december/tienertoer?ns_mchannel=ppc&ns_source=google&ns_campaign=2014_12_tienertoer&ns_linkname=tienertoer%20ns&gclid=CNXN5cqF3cICFbLKtAodoxkA_Q
Reputatie 7
Badge +4
dubbel, sorry.
Oke jammer, maar zo is het nou eenmaal haha. Bedankt voor je reactie!
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan en maak er een paar leuke dagen van!
Zolang er een code is die niet verzilvert is. Kan je die aan je vriendin geven en dan kan zij m uitprinten. 😉
1 van mijn codes ? @sebastiaan
Badge
He Saskia, welkom op het forum. Wat Thom aangeeft, klopt. In de voorwaarden staat ook:
- De Tienertoer is 3 dagen geldig voor 1 persoon in de 2e klas.

Heb je hier vragen over? Dan mag je ook NS Spoordeelwinkel bellen. Zij verkopen deze acties.
(0900-1100012 voor dit informatienummer betaal je je gebruikelijke belkosten).
Ja 1 van jouw onverzilverde codes.

@Thom en Leny: Het kan wel. Ik kan zelfs uit praktijkervaring spreken....
Reputatie 4
Badge
Bij het groepsretour weet NS het voor elkaar te krijgen om na het invoeren van de couponcode de bestemming vast te zetten. Bij Tienertour is het vastzetten van de persoonsgegevens blijkbaar niet gebeurd waardoor je ook met 3 personen op 1 tienertour kan reizen.
Exact.
Ook met 2 codes op 1 dag dan ?
Laat maar, ik had hem verkeerd gelezen

Reageer