beantwoord

Magazine 'Spoor' digitaal beschikbaar?

• 8 maart 2017
  • 8 reacties
  • 4230 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Dag, ik wil graag twee vragen stellen omdat ik graag naar een papierloos huis en kantoor wil: wat kan ik doen om Spoor voortaan digitaal te ontvangen? En wat kan ik doen om de papieren Spoor voortaan niet meer opgestuurd te krijgen? Vriendelijke groet, Wouter
icon

Beste antwoord door Thomas NS 8 maart 2017, 20:20

Hallo wv_ en welkom op het NS Serviceforum.

Wat Thom zegt klopt, het blad SPOOR is op dit moment niet verkrijgbaar als digitale versie. Dit heeft vooral te maken met de bonnen die er in verwerkt worden. Je kunt onze klantenservice contacteren om aan te geven dat je het blad SPOOR niet meer wilt ontvangen, telefonisch bereikbaar via 030 7515155.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Spoor is bij mijn weten niet digitaal verkrijgbaar. Mogelijk hangt het samen met de waardebonnen.
Reputatie 7
Hallo wv_ en welkom op het NS Serviceforum.

Wat Thom zegt klopt, het blad SPOOR is op dit moment niet verkrijgbaar als digitale versie. Dit heeft vooral te maken met de bonnen die er in verwerkt worden. Je kunt onze klantenservice contacteren om aan te geven dat je het blad SPOOR niet meer wilt ontvangen, telefonisch bereikbaar via 030 7515155.
Reputatie 7
Badge +3
Gratis tip aan NS. Waarom niet SPOOR in pdf-formaat beschikbaar stellen zonder de coupons? Er zijn vast mensen die de artikelen willen lezen en geen behoefte hebben aan coupons. Of nog geen abonnementhouder zijn. SPOOR kan dan leuke promotie zijn.
@iMark, dat is een goede tip! Neem ik zeker mee 😉 Dankjewel!
Als je online een uitstapje boekt, of treintickets koopt, moet je die toch ook uitprinten, samen met eventuele kortingsbonnen? Waarom zou hetzelfde niet met een digitale SPOOR kunnen?
We bekijken momenteel de mogelijkheden, Centientje. Ik kan hier helaas nog niets over vertellen.
Reputatie 7
Badge +3
Tien maanden geleden was mijn tip uit bericht #3 al "meegenomen". Aan de reactie te zien van Erryt NS is die tip rechtstreeks in het grijze archief beland.
Reputatie 6
Deze vraag is inderdaad al vaker voorbij gekomen.

Om 'fraude' met de voordeelbonnen te voorkomen was inderdaad één van de argumenten, alsof alle lezers van 'Spoor' alle tijd van de wereld hebben en uit pure wanhoop en verveling massaal en tientallen keren naar zeg Den Helder of Heerlen afreizen om daar zich misselijk te eten aan de gratis bij een bekertje koffie of thee verstrekte gevulde koek.

Met de huidige stand der techniek is heel goed mogelijk, bonnen te ontwikkelen die maar één keer afgedrukt kunnen worden of te voorzien van barcode, waardoor die maar één keer gebruikt kunnen worden. Die zijn trouwens veiliger en meer 'fraudebestendig' dan de huidige die nu met Spoor worden meegestuurd: die zijn immers makkelijk te kopieëren.

En, vindt NS niet dat we alles maar met de app moeten doen? Ik bedoel maar...

Reageer