beantwoord

Magazine SPOOR (weer?) niet ontvangen

• 17 april 2017
  • 3 reacties
  • 228 Bekeken

Ik heb een businesskaart en mijn abonnement is "Trein Vrij". Volgens mij is er al een nieuwe magazine Spoor uit, maar die heb ik niet gehad. Kan het komen dat mijn werkgever die het abonnement voor mij aanschaft de vinkjes uitzet? Emails krijg ik volgens mij overigens wel. Met hulp van het forum 2 maanden geleden wel het laatste magazine van vorig jaar gehad
icon

Beste antwoord door Wouter NS 17 april 2017, 20:44

Bedankt voor je bericht, AdeGraaf.

Ik heb het voor je nagekeken. Gek genoeg stonden de instellingen goed. Al onze mailings worden zorgvuldig gecontroleerd. Toch komt het soms voor dat hierbij iets misgaat. Ik heb je een editie nagestuurd!

Voor meelezers: Heb je wel recht op het blad Spoor, maar je krijgt hem niet? Dat kan gebeuren. Het kan aan onze mailings liggen, maar soms kan het ook komen doordat je een permissie per ongeluk hebt aangepast in Mijn NS of tijdens het bestellen van een abonnement op www.ns.nl.

Neem dan contact met ons op. We kijken het dan na en sturen een editie na. Je kunt contact opnemen via Facebook, Twitter, Chat of 030-7515155.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi AdeGraaf,

Balen dat je geen Spoor hebt ontvangen. Ik kijk graag de instellingen na en stuur je graag een exemplaar.

Kan je mij je postcode, huisnummer, voorletter/achternaam en geboortedatum sturen? Dit mag je sturen in een priv├ębericht. Dit doe je door op mijn naam en op Stuur bericht te klikken.

Of je werkgever de functies heeft uitgezet, durf ik niet te zeggen.
Bedankt voor je bericht, AdeGraaf.

Ik heb het voor je nagekeken. Gek genoeg stonden de instellingen goed. Al onze mailings worden zorgvuldig gecontroleerd. Toch komt het soms voor dat hierbij iets misgaat. Ik heb je een editie nagestuurd!

Voor meelezers: Heb je wel recht op het blad Spoor, maar je krijgt hem niet? Dat kan gebeuren. Het kan aan onze mailings liggen, maar soms kan het ook komen doordat je een permissie per ongeluk hebt aangepast in Mijn NS of tijdens het bestellen van een abonnement op www.ns.nl.

Neem dan contact met ons op. We kijken het dan na en sturen een editie na. Je kunt contact opnemen via Facebook, Twitter, Chat of 030-7515155.
Bedankt. Ga er vanuit dat het bij de volgende verzending goed gaat.

Reageer