Mail met melding gratis dagkaarten

2 NS Dagkaarten liggen voor jou klaar!
NS

// NS INFORMATIE
(2) DAGKAARTEN EEN GEZELLIG DAGJE DOOR DE SNEEUW
Beste NS reiziger,

De winter komt er weer aan en daarom zijn er allerlei leuke steden te bezoeken omtrent kerst. NS heeft besloten om onze trouwe reizigers daarom 2 dagkaarten cadeau te doen. Hierdoor kunt u onder het genot van een warme chocomel genieten van uw treinreis en komt u opgewarmd en wel aan op uw bestemming

Haal nu snel je 2 dagkaarten op en geniet van deze aanbieding.

Kreeg bericht via de mail. Met kleuren en Logo NS. Vandaag

Fijn weekend!
BEVESTIG NU JE 2 WINTERSE DAGKAARTEN >>
Veel reisplezier!
Indien je niet meer wenst te profiteren van onze aanbiedingen en acties, dan kun je hier uitschrijven of melden.

11 reacties

Als uw vraag is of het verstandig is om op links in fishing-mails te klikken is het antwoord "nee". Als uw vraag is of het verstandig is op links in fishing-mails te klikken en vervolgens persoonsgegevens als een mobiel telefoonnummer door te geven, is het antwoord een indringender "nee".
ik ontving er ook een, meteen op FB gezet en ervoor gewaarschuwd. Kreeg meteen reacties van een aantal vrienden dat zij hem ook hadden ontvangen. Heel vervelend.
Pe_pe schreef:

Als uw vraag is of het verstandig is om op links in fishing-mails te klikken is het antwoord "nee". Als uw vraag is of het verstandig is op links in fishing-mails te klikken en vervolgens persoonsgegevens als een mobiel telefoonnummer door te geven, is het antwoord een indringender "nee".

Nee dat is niet handig. Maar als je geregeld aanbiedingen via email van NS krijgt omdat je een abonnement hebt, is het niet vreemd dat je toch reageert. Het ziet er té gelikt uit. Aan het afzender adres kan je meestal zien of het echt of nep is. En ik heb het voordeel dat ik alle info van NS nooit op dit mailadres ontvang.
Hallo Danniet038, welkom op het serviceforum!

Dankjewel voor het waarschuwen. Zoals meer forumgebruikers hebben opgemerkt is dit niet een mail die wij hebben verstuurd. Ik raad je dan ook aan om niet op de mail in te gaan en de mail te verwijderen. Wanneer je hier wel op in bent gegaan, kun je het beste contact opnemen met je telefoonprovider. Zij kunnen de dienst waar je (onnodig) voor betaalt stopzetten.
Reputatie 7
Badge +3
Ipi schreef:

Maar als je geregeld aanbiedingen via email van NS krijgt omdat je een abonnement hebt, is het niet vreemd dat je toch reageert.

Ik heb ook een NS-abonnement maar geen mail ontvangen. Iets met een goed spam-filter?
@Tamzin De mail is niet naar iedereen verstuurd. Het hangt ook niet samen met het wel of niet hebben van een abonnement omdat NS zelf de mail niet heeft verstuurd. In dit geval had je geluk 😉
Hallo Minke,
Ik ben zo stom geweest een sms te sturen. Het zag er allemaal te echt uit. En ik had vorige week idd. een enorme vertraging met de trein.
Enig idee voor welke dienst ik ga betalen doordat ik de sms heb gestuurd?
@Rosalinda Ik kan me voorstellen dat je baalt. Het bedrag weet ik niet precies, maar hier kan je telefoonprovider je meer informatie over geven. Ze kunnen je ook helpen om de aangevraagde dienst te beëindigen dus ik raad je om zsm contact op te nemen met jouw telefoonprovider.
@Rosalinda
Volgens de vermelding op de pagina waar u uw telefoonnummer hebt opgegeven gaat het om een SMS-dienst van 12 euro per week van Funlazio.
Hartelijk dank Minke en Pepe, Ik ga er achter aan.
Tamzin schreef:

Ipi schreef:

Maar als je geregeld aanbiedingen via email van NS krijgt omdat je een abonnement hebt, is het niet vreemd dat je toch reageert.

Ik heb ook een NS-abonnement maar geen mail ontvangen. Iets met een goed spam-filter?

Ja, spamfilter stuurt dergelijke mails naar mijn spammap. Maar daar zitten ook wel eens "goede" mails in. En NS is voor mij een goede mail. Alleen de mails van NS gaan bij mij naar een andere mailprovider. Maar bij anderen misschien niet. Dus heeft niet echt veel met filter te maken.
Misschien krijg je hem nog die phishing mail.

Reageer