beantwoord

meereis code amsterdam

• 29 mei 2020
  • 8 reacties
  • 181 Bekeken

heeft iemand een meereis code over naar amsterdam. de code op spoor.

#durftevragen

heel vriendelijk bedankt!

icon

Beste antwoord door Momo 29 mei 2020, 13:43

De meereisretour uit Spoor 1 is gewoon te bestellen via https://www.ns.nl/uitgelicht/acties/meereisretour-amsterdam-of-dordrecht.html, dit gaat niet via de Spoordeelwinkel. En de kortingscode is ook te gebruiken (zojuist eveng getest).

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge

Bedoel je een code voor samenreiskorting?

Ik weet niet zeker, maar ik weet niet of dat nog werkt. Als je een essentiele reis maakt, wordt geadviseerd dat je dit alleen doet. NS heeft ook de verkoop voor samenreiskorting tijdelijk stopgezet. 

klopt, maar ik moet met mijn zoon naar amsterdam. we hebben geen andere keus. hij heeft ov, maar de gewone meereiskaartjes kun je niet boeken. Als u een code voor me heeft graag. ik beloof u dat we niet reizen als het niet echt nodig is. mvg jessica

Hallo jessyb73 en welkom bij de NS Community. 

Ook al zou je een code hebben, dan nog kun je deze niet gebruiken. Codes moeten verzilverd worden via de Spoordeelwinkel (in de meeste gevallen) en alle acties zijn op dit moment geannuleerd. zoals Aar al aangeeft is alleen noodzakelijk reizen op dit moment echt gewenst. 

het is wel mogelijk om die code te gebruiken.

en het is een noodzakelijke reis.

het is wel mogelijk om die code te gebruiken.

en het is een noodzakelijke reis.

Dat de reis noodzakelijk is zal ik niet aanvechten. Of de actie gebruikt kan worden is een hele andere kwestie. Zoals Aar al aangeeft is Samenreiskorting op dit moment niet mogelijk, fietsen mogen niet mee. Het lijkt dan ook logisch dat andere acties, zoals meereistickets, op dit moment ook niet mogen worden gebruikt. Echter, als je de code kunt verzilveren die je hebt dan kun je er gebruik van maken. De kans dat je via deze community een code ontvangt is klein maar aanwezig. 

Reputatie 7
Badge +3

De meereisretour uit Spoor 1 is gewoon te bestellen via https://www.ns.nl/uitgelicht/acties/meereisretour-amsterdam-of-dordrecht.html, dit gaat niet via de Spoordeelwinkel. En de kortingscode is ook te gebruiken (zojuist eveng getest).

je hebt nu wel je code online gezet! ik zal m niet gebruiken hoor.

Reputatie 7
Badge +3

Oh, die staat ook nog onderaan. Ik zag hem wel bovenaan staan en had hem daar weggehaald. Niet goed gekeken dus. Maar van mij mag je hem gebruiken hoor. Dus ga je gang voor iemand anders het doet.

Reageer