beantwoord

Meereis retour Amsterdam

Geachte meneer/mevrouw,

Ik heb op 04 maart 2019 een meereis retour gekocht voor Amsterdam prijs €8,95 maar ben mijn e-mail kwijt.
Mijn vraag is hoe kan ik weer aan een nieuwe e-mail komen om deze e-ticket uit te printen?
Ik heb wel een bank afschrift met als omschrijving: XXX NS ETICKET kenmerk: 04-03-2019 XXX
Ik hoop dat u me hiermee van dienst kan zijn.

Met vriendelijke groet,

John Steffens

Edit: i.v.m. privacy gevoelige gegevens
icon

Beste antwoord door MoDe 12 mei 2019, 10:59

Dit is een openbaar reizigers helpen reizigers community. Jouw persoonlijke bankgegevens staan nu openbaar. Die kun je zelf verwijderen door op de puntjes rechtsonderaan te klikken en kiezen voor bewerken.

Voor je e-ticket kun je het beste via twitter of facebook contact opnemen met NS klantenservice. Daar kun je gegevens in persoonlijke berichten meesturen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Dit is een openbaar reizigers helpen reizigers community. Jouw persoonlijke bankgegevens staan nu openbaar. Die kun je zelf verwijderen door op de puntjes rechtsonderaan te klikken en kiezen voor bewerken.

Voor je e-ticket kun je het beste via twitter of facebook contact opnemen met NS klantenservice. Daar kun je gegevens in persoonlijke berichten meesturen.
Dit zijn niet mijn bankgegevens maar alleen de omschrijving maar bedankt voor de waarschuwing.
Ik heb voor de zekerheid toch de omschrijving weggehaald omdat ik wil voorkomen dat er misbruik van gemaakt wordt.

Heb je inmiddels contact gehad met onze klanteNService, steffens32?

Reageer