beantwoord

Meereiskaart

• 23 oktober 2015
  • 4 reacties
  • 186 Bekeken

Op woensdag 21 oktober wilde ik met een Meereiskaart inchecken op station Mook
Dat lukte herhaalde malen niet, dus besloot ik in te checken met mijn ov-chipkaart.
Bij de terugreis vanuit Rotterdam probeerde ik opnieuw mijn meereiskaart. Toen deed hij het wel. Echte bij incheccken in Nijmegen naar Mook weigerde hij opnieuw.
Kennelijk zijn de incheckpalen van Veolia niet goed geprogrammeerd of een andere storing.
Ik heb mijn reis van Mook naar Rotterdam dus ten onrechte betaald met mijn ov-chipkaart.Een bedrag van 20,76€.
kan ik dat bedrag terugvragen?

Groet
P.Bartlema
icon

Beste antwoord door Sivan NS 26 oktober 2015, 09:17

Ik kan zien dat je met zowel de kaart als de meereiskaart bent ingecheckt. Wil je mij een privébericht sturen met je naam, adres en rekeningnummer? Dan ga ik de reis op de OV-chipkaart vergoeden. Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken, en dan naar Stuur Bericht te gaan.

Edit: de kosten zijn vergoed aan Pbartlema.
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi P. Bartlema.

Vervelend dat dit is gebeurd. Op Mook heb je proberen in te checken bij Veolia. Mogelijk zijn er in combinatie met de Meereiskaart problemen bij deze vervoerder. We zijn bezig dit uit te zoeken. In dit geval wil ik je dan ook graag tegemoet komen.

Kun je een printscreen maken van je meereiskaart en deze sturen naar forum@ns.nl? Als je dan ook het kaartnummer van je OV-chipkaart noemt, zoek ik het even voor je uit.
Hierbij mijn Meereiskaart en mijn OV-Chipkaartnummer:*****
Groet.
P.Bartlema
Ik kan zien dat je met zowel de kaart als de meereiskaart bent ingecheckt. Wil je mij een privébericht sturen met je naam, adres en rekeningnummer? Dan ga ik de reis op de OV-chipkaart vergoeden. Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken, en dan naar Stuur Bericht te gaan.

Edit: de kosten zijn vergoed aan Pbartlema.
Dank

Reageer