beantwoord

Meereiskaart

• 7 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 86 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
beste,

ik ga met een groep vrienden morgen een week naar belgie,
natuurlijk hebben we alles al uitgezocht enzo en zijn er uitgekomen dat we niet de Thalys nemen. dus dat betekent dat we tot aan de grens een meereiskaart kunnen gebruiken, toevallig hebben we die nog.
Alleen onze trein gaat vanuit ( als ik het goed zeg) rotterdam gelijk naar belgie.
en aangezien we dus die meereiskaart hebben kan een persoon gratis mee reizen in nederland, hoe zit dat dan als dat de laatste trein is die we nemen? wat moet de persoon die de kaart gebruikt nu nog aan treinkaarten kopen om in belgie te komen?

ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd,
mvg!
icon

Beste antwoord door markjan witte 7 augustus 2016, 14:12

u koopt via ns internationaal een treinticket van vertrek station naar het station in Belgie, en vult bij kortingskaarten voor degene die met een meereiskaart reizen 100% korting Nederland in. u neemt dit e-ticket + meereiskaart mee in de trein
Bekijk origineel

1 reactie

u koopt via ns internationaal een treinticket van vertrek station naar het station in Belgie, en vult bij kortingskaarten voor degene die met een meereiskaart reizen 100% korting Nederland in. u neemt dit e-ticket + meereiskaart mee in de trein

Reageer