beantwoord

Meereiskaart

• 6 september 2014
  • 4 reacties
  • 322 Bekeken

Achter op het bonnetje in Spoor staat dat de meereiskortingkaart alleen te gebruiken is als diegene een geldig vervoerbewijs heeft naar Arnhem.
Maar hoe kan ik een geldig vervoerbewijs naar Arnhem tonen als ik heb ingecheckt en pas in Arnhem weer uitcheck? Als ik in die tussentijd wordt gecontroleerd kan de conducteur alleen zien waar ik heb ingecheckt, niet waar ik naartoe ga.
icon

Beste antwoord door Hertog 6 september 2014, 10:59

Zodra u hebt ingecheckt beschikt u over een geldig vervoerbewijs.
Als er iemand met u meereist op zo'n Spoor aanbieding, kan de conducteur natuurlijk ook altijd vragen waar de reis naar toe is.
Maar inchecken is al voldoende om over een geldig vervoerbewijs te beschikken en daarmee ook iemand mee te laten reizen.
Bekijk origineel

4 reacties

Zodra u hebt ingecheckt beschikt u over een geldig vervoerbewijs.
Als er iemand met u meereist op zo'n Spoor aanbieding, kan de conducteur natuurlijk ook altijd vragen waar de reis naar toe is.
Maar inchecken is al voldoende om over een geldig vervoerbewijs te beschikken en daarmee ook iemand mee te laten reizen.
Welkom op ons forum Marianne. De reactie van Hertog is inderdaad juist. Een geldige incheck maakt dat je een geldig vervoerbewijs hebt. Op basis van deze incheck is de Meereiskaart geldig voor je medereiziger. Ik heb je topic even verplaatst naar 'Acties en Uitjes'.
Welkom op ons forum Marianne. De reactie van Hertog is inderdaad juist. Een geldige incheck maakt dat je een geldig vervoerbewijs hebt. Op basis van deze incheck is de Meereiskaart geldig voor je medereiziger. Ik heb je topic even verplaatst naar 'Acties en Uitjes'.

Hallo Ramon NS,

Dit onderwerp staat nog steeds in het topic "Stel je vraag"...
Reputatie 3
Volgensmij staat er: dat de Route exact hetzelfde moet zijn.
dat betekend dus in geval vsn controle. Hetzelfde opstappunt.

Reageer