beantwoord

Meereiskaart Daluren

• 23 juli 2016
  • 5 reacties
  • 248 Bekeken

Ik heb een Dal Voordeeluren abonnement 60+er. Nu kreeg ik in de huis-aan-huisbezorgde spoordeelweken een Meereiskaart Daluren 2 dgn. Mag ik deze meereiskaart gebruiken om iemand mee te nemen. Volgens de toelichting achterop het meereiskaartje is hij alleen niet geldig bij kortingskaartjes van Blokker, Hema, etc.
icon

Beste antwoord door Miriam NS 24 juli 2016, 11:42

Hallo mggoedhart, welkom op het Serviceforum.
Dit mag inderdaad. In dit topic vind je ook alle informatie over de Spoordeelweken. Bedankt voor jullie reacties Loes en janjan.
Bekijk origineel

5 reacties

Als u met uw Dal Voordeel Abonnement reist mag u iemand meenemen met de meereiskaart. Dit geldt ook als u op een Keuzedag reist.
Let doordeweeks wel op de geldende spitstijden.
Ja dat mag.
Hallo mggoedhart, welkom op het Serviceforum.
Dit mag inderdaad. In dit topic vind je ook alle informatie over de Spoordeelweken. Bedankt voor jullie reacties Loes en janjan.
Ik heb een "dagkaart voordeeluren" aangeschaft die aangeboden werd door NS via email voor 12.50 euro aan mij als vaste klant met een dalurenabonnement. Mag ik nu iemand gratis meenemen met een "meereiskaart daluren" van de spoordeelweken?
Dit betreft een actie. Het is niet toegestaan om daarbij de meereiskaart te gebruiken.

Reageer