beantwoord

meereiskaart en aanbieding overgangsbewijs VDU

• 13 juli 2015
  • 9 reacties
  • 704 Bekeken

kan ik de meereiskaart combineren met de Toeslag Weekend Vaste Klant actie?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 15 juli 2015, 16:04

Hoi Wilma,

Ik pas de titel dan even aan, zodat het ook voor anderen duidelijk is.

Je wil dus weten of je de Meereiskaart kunt combineren met een van de drie overgangsbewijzen? Deze speciale overgangsbewijzen zijn niet geldig in combinatie met andere acties/aanbiedingen, en de meereiskaart valt daar onder.
Bekijk origineel

9 reacties

Nee, niet geldig in combinatie met andere acties / aanbiedingen.
Hoi Wilma, en welkom!

Kun je mij vertellen wat je precies bedoelt met een Toeslag Weekend Vaste klant actie?
Dit is de aanbieding die ik kreeg met mijn voordeelurenabonnement, namelijk 3 overgangsbewijzen van de 2e naar de 1e klas voor 10 euro.
Hoi Wilma,

Ik pas de titel dan even aan, zodat het ook voor anderen duidelijk is.

Je wil dus weten of je de Meereiskaart kunt combineren met een van de drie overgangsbewijzen? Deze speciale overgangsbewijzen zijn niet geldig in combinatie met andere acties/aanbiedingen, en de meereiskaart valt daar onder.
Dit vind ik heel jammer , omdat ik na het verzilveren van de voucher in mijn brievenbus ook gratis overgangsbewijzen heb ontvangen, dus de aanbieding is nu voor mij en ook voor mijn dochter met een voordeelurenabonnement een miskoop!
Dat is jammer om te horen Wilma. Had je de voorwaarden niet tijdig gelezen? Als het goed is staat daar vermeld dat de overgangsbewijzen niet gebruikt kunnen worden in combinatie met andere acties.

Hopelijk kun je toch nog van de vervoerbewijzen genieten!
Dat had ik wel, maar toen ik ze kocht wist ik niet dat deze actie met gratis overgangsbewijzen kwam, ik kocht ze vrijdag en de gratis bewijzen kwamen zaterdag.
Je zou kunnen proberen of Klantenservice je tegemoet wil komen in deze kwestie. Dan stuur je de overgangsbewijzen op, plus een kopie van de gratis overgangsbewijzen die je hebt gehad. Je brief kun je dan sturen naar

NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht

Succes!
Ik ga het proberen!

Reageer